hoe gaat het meiden??

hallo meiden,

Zoals de titel hierboven al zegt: Hoe gaat het met jullie en de kindjes???

Met mij en onze bink gaat het goed. Begin wel weer steeds meer vermoeid te raken moet niet te veel meer plannen ( erg lastig) bloeddruk is in orde, suiker weten we as. donderdag weer! ben benieuwd hou me goed aan mijn dieet..maar qua gewicht gaat het echt super schommel heel de ijd tussen 1-2 kilo!

Vorige week donderdag hebben we een tweede 3d echo laten doen. De eerste keer wilde mener helemaal zijn gezichtje niet laten zien dus mochten we terug komen. Nu hebben we meer gezien maar niet alles.. alleen de onderkant van zijn gezichtje tot en met zijn neus was duidelijk.. hij ligt ver naar onder en naar de wand gedraaid maar konden wel zien dat hij oed ligt te genieten.. spelen met zijn vingertjes in en om zijn mond. Je zag heb kleine slokjes nemen eigenlijk leek hij heel te vreden daar binnen..
Volgende week ga ik beginnen met de yoga! Ben benieuwd!

Liefs Laurie

Hier gaat alles ook goed.
onze kleine meid is enorm druk,
heb wel erg last van pijnlijke ribben..
ik ben bang dat ik nu al gekneuste ribben heb.
wat ze schopt erg vaak daar
en heb daar heel veel pijn.
ik voel het alleen niet als ik lig voor de rest de hele dag door.

en ja ja ik heb striemen...
op mijn been en kont haha vreselijk.

het werken gaat ook nog steeds wordt natuurlijk per week wel zwaarder. achja nog eventjes en dan verlof.

Laurie heel veel succes met yoga.
ik doe het nu het nu 3weekjes.
en het is echt fijn om te doen.
ik denk dat ik er wel veel aan heb.

en onze 3D was echt super wat een knapkindje hebben wij haha.
laatst legde me vriend zun hoofd op me buik en toen schopte ze haha. auw zei hij. :p

liefs Simone

He dames,

Laura ik ben benieuwd hoe je yoga gaat vinden, ik begin volgende week ook. Mijn meisje doet het goed binnen, ze draait lekker rond en nog geen pijnlijke trappen zoals bij Simone.

Ik heb erg last van maagzuur, bah bah wat is dat vies. Verder moet ik echt minder lopen op een dag dan voorheen. Zodra ik over mijn grens ga krijg ik last in mijn benen. Vandaag een platte fysiobal gekocht, zodat ik rechter op zit en niet ga hangen op mijn stuitje....

Aankomend weekend met schoonfamilie naar Parijs. Ontzettend leuk natuurlijk, maar o wat zie ik op tegen de afstanden die ik moet lopen. Kamertje is bijna af en wat een heerlijk lief plekje he...

Succes met de kwaaltjes en jullie lieve baby.

Liefs Lucy....

Hey meiden!

Hier ook alles goed hoor. De kleine man draait en spartelt nog lekker in het rond. Ben al een tijdje bezig met yoga en het is echt aan te bevelen. Ik merk dat mijn lijf en ook mijn geest er veel baat bij hebben. Nog 5 weken werken en dan heerlijk met verlof. Kijk wel uit naar de periode rust... Zalig!

Grz Ilse

Hier alles goed, kleine ligt relax en draait nog steeds alle kanten op. Is ook erg druk mt mijn blaas leegtrappen;-)
Verder relax aan doen, nog 8 weken tot verlof, zie er wel naar uit, maar het duurt nog wel erg lang.

We gaan komende zaterdag beginnen met het verbouwen van de zolder, dus als die klaar ik kunnen we met de babykamer aan de gang. Eindelijk..... zucht.

Heb helemaal geen last van nesteldrang hoor... krijg alleen af en toe commentaar op mijn achoonmaakwoede.. haha

Hey allemaal
wat leuk weer om te lezen hoe iedereen het ervaart hier gaat het ook super goed met de kleine meid ze beweegt heel veel en mijn hele linker bovenbuik is beurs maar ja ik zou ook proberen om me heen te schoppen als ik in zo'n kleine ruimte zou zitten.

Gister ochtend bij de Vk lag ze nog netjes met haar hoofdje naar beneden maar volgens mij is ze daarna weer gedraait s middags voelde het net of ze overdwars lag heel apart gevoel.

Ik hoef nog maar 2 daagjes te werken komt net zo uit met mijn werk en daar ben ik helemaal niet rouwig om!!!

Liefs Fiona

Terug
Bovenaan