hoe gaat het met afvallen?

tijdje terug hadden we een topic of er meiden op gewicht terug zijn van voor de zwangerschap!
ik was en ben nog steeds een van die ongelukkige die maar niet afvalt.
ben 19 kilo aangekomen, 10 kwijt al meteen maar die overige 9 nog niet!
en het is nu al 9 weken geleden!
Heb nogsteeds een mega buik-vetrol.
Probeer gezond te eten, heb al boekjes van weight watchers en tel punten, dat helpt opzich wel maar als ik dan 1 dag iets slechts eet (bv een pizza) dan zit er meteen weer 1 kilo bij.
ik loop iedere dag met de kinderwagen en 3x in de week echt dik een uur.

ik hoop dat als ik over 2.5 week weer aan het werk ga het dan sneller zal gaan, nu zit je toch de meeste tijd thuis.

(heb aanleg om snel aan te komen, en ben echt een jojo-er,maar baal er wel van!)

nog meer steverige meiden die hetzelfde probleem hebben?

ik weet eigenlijk niet hoeveel kilo s ik ben aangekomen
tijdens de zwangerschap weet wel dat het de goeie kant op gaat om ze er weer af te krijgen .ik wandel ook elke dag een behoorlijk eind met de kleine en dat werkt goed voor mij. volgens mijn omgeving ben ik slanker aan het worden dan voor de tijd dus dat is mooi meegenomen.ook ik hoefde maar te wijzen naar iets en ik zag het gelijk ergens zitten haha..
maar ik let eigenlijk nergens op met eten ik eet waar ik zin aan heb dus elke kilo wat ik eraf heb is weer meegenomen.maar bij mij wil dat zwangerschapbuikje ook nog niet echt
weg dus vanaf deze week maar is buikspieroefeningen doen(kijken of ik dat vol houd ben niet zo'n fanatiekeling haha)

groetjes mira mv marek 6 wk

Hier nog een!
Die laatste kilos gaan echt zeer moeizaam eraf!
Die buik vetrol zit er bij mij ook nog, hij wil maar niet weggaan
Misschien als ik eenmaal goed ongesteld geweest ben gaat het wat sneller(hoop ik)
groetjes!

Hoidiehoi!!

Ik heb het ook hoor! Ik was ongeveer 15 kilo aangekomen.
De eerste 5 waren zo weg (is trouwens alleen baby en placenta...pff) en verder is er nog niks af! Ik heb zelfs al weer echt gelijnd, een week of twee, maar ben nog steeds geen gram lichter....Hoop dat het ooit weer goed komt. Ik begin wel over een week ofzo met fitness....hopelijk doet dat wat

Kus Annet

Hoi,

Ik was 20 kilo aangekomen en de eerste 14 kilo waren na 2 weken al weg.
De laatst 6 moet ik nog steeds en het lijkt echt niet op te schieten.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er nog niet zo heel veel aan doe.
Behalve wandelen met de kleine.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan