Hoe gaat het met alle zwangere dames?

A

Anoniem

Guest
Dames,

ik leef met jullie mee en ben stiekem wel een beetje jaloers. Ik zou zo nog een kindje erbj willen, maar ons huis is vol.

Hoe voelen jullie je? Beginnen jullie al weer een beetje een buikje te krijgen? Gaat vast vlugger dan de vorige keer. En hebben jullie al de eerste echo's gehad? (misschien kan je een foto plaatsen).

Dames, ik leef volop met jullie mee.

Groetjes van marloes

Hey Marloes,

Wat lief dat je naar ons vraagt!!
Hier gaat tot nu toe alles goed
Volgende week donderdag mogen we weer naar de verloskundige en hopelijk krijgen we dan een hartje te horen.
Dinsdag 29 januari mogen we voor een echo
Ondanks de moeheid en misselijkheid gaat het eigenlijk steeds beter
Alleen het werk werkt momenteel niet echt mee
Echt begripvol zijn ze niet
Natuurlijk ben ik vrij snel weer zwanger geraakt maar dat is toch evt een keuze van ons en niet die van mijn werkgever.
Maar ja daar kan ik weinig aan doen.

We zijn nu al steeds meer aan het idee gewend dat nummer 2 onderweg is.
Oftewel we zijn nu aardig over de schrik heen
Gelukkig is Kyano echt een geweldig mannetje
Slaapt lekker door en kan zich prima alleen vermaken.

Gister had hij zichzelf voor het eerst omgedraaid!!
Helaas waren we er zelf niet bij
Hihi meneertje liet dus voor de eerste keer zijn kunsten zijn bij Juf Liza op het Kinderdagverblijf!!
Maar ik was /ben wel trots

En hoe is het met jou?

Dikke knuf
Jolanda

Hoi jolanda,

hier is alles goed. Helaas heeft Stijn het doorslapen nog steeds niet geleerd. Hij is vannacht maar één keer wakker geweest, maar meestal is dit drie of vier keer. De kleine boef.

Wat spannend zeg, de echo. En het hartje horen is ook zo mooi. Leuke vooruitzichten. Begin je al weer een buikje te krijgen? En heb je al een vermoeden of het een jongen of een meisje is? Ik had zelf   hooguit een vaag vermoeden en dat klopte alledrie de keren.

En wat vervelend van je werk. Het is inderdaad een keuze van jullie en daar hebben ze geen moer mee te maken. Ik hoop voor je dat dat vlug beter gaat want je zit er toch behoorlijk wat uren per week en het is jammer dat het zo gespannen moet gaan.

Geniet lekker en een dikke knuffel voor de kleine!

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan