Hoe gaat het met de babies?

Lucrecia

New member
Met Lucas gaat het goed.

Hij slaapt overdag minder nu hij wat ouder is, bijna 6 maanden. De 1e tand komt door. Hij is de laatste tijd heel druk. Alles willen vastpakken tot de katten aan toe haha. Hij is gek op de katten.... als hij in zijn box ligt en is even aan het huilen/jengelen en een van de katten loopt langs, dan is hij ineens stil.

Hoe gaat het met jullie babies?
 
Heerlijk dat het zo goed gaat met je ventje. Heeft hij er erg last van dat er een tandje door komt?

Met Xilyano gaat ook alles goed. We hebben een goed ritme met eten en drinken, slapen doet hij heel weinig. Hij pakt ook alles en ook alles wat je eet...als ik iets van een koekje, appel of zo in m'n hand heb dan pakt hij m'n hand en trekt die naar zijn mond. Het is echt een heerlijk ventje, maandag is hij al weer 5 maanden. De tijd vliegt echt om he vind je ook niet? Ik herinner me nog als de dag van gister dat hij geboren werd.
 
Fijn om te lezen dat het ook goed gaat met je kleine mannetje :).

Een maand geleden had hij spuitluiers, rode wangetjes tot aan veel huilen en niet slapen 's nachts toe. Toen begon het al. Maar gelukkig heeft hij daar nu minder last van.

Het gaat inderdaad heel snel. Zat laatst nog naar de foto's van na de bevalling te kijken. Is gewoon zo onvoorstelbaar hoe groot hij nu al is.
 
Hier gaat heel goed
Lekker druk mannetje.
Nu op 3 flessen mocht van cb.
Wel fruit, liga en groente.

Probeerd constant te kruipen gaat ook best goed hihi. Duurt niet lang meer dan kruipt ie er vandoor.
Kan goed op zijn benen staan is al heel sterk.
Veel lawaai maken gillen, lachen...heerlijk
 
Hier ook alles goed! Julia is al ruim 5,5 maand, (time flies...) en een lekker actieve, vrolijke baby met al 2 tandjes! Verder lekker aan het brabbelen, omdraaien, voeten sabbelen, bouncen en staan. Wegens allergieën nog steeds volledige borstvoeding op af en toe een korstje brood na, maar ze groeit mooi volgens de middenlijn.
 
Terug
Bovenaan