Hoe gaat het met de december 2010 mama's?

Hallo decembermamma's,

nog steeds geen mamaclub, heb weer eens naar de redactie gemaild, geen reactie jammergenoeg.

Hoe gaat het met jullie? Zijn de ergste begin kwaaltjes een beetje voorbij? Hoe is het met de bandenpijn?

Bij mij willen de kwaaltjes nog niet echt over gaan. Gelukkig is de bandenpijn nog redelijk mild vergeleken met de vorige zwangerschap.

Groetjes!
 
Hier gaat het goed. Alweer 16 weken. De tijd vliegt voorbij. Dat was bij de eerste zeker wel anders. Nu met 2 kinderen en mijn werk is het zo druk dat ik weinig echt stilsta bij deze zwangerschap. Een week is zo voorbij.
Het zijn hele drukke weken geweest en ik merk wel dat ik moe ben. Maar nog even en dan lekker 6 weken zomervakantie. Het onderwijs heeft ook voordelen!
 
Hoi! Ik ben nu 13 weken en zwangvcer van ons eerste kindje. Heb nu ook al af en toe last van bandenpijn, vooral met snel opstaan. Verder is de misselijkheid al veel minder en eigenlijk gewoon bijna over.
Verder nog wel veel moe, dus slaap veel! En voel me goed! Kan niet wachten tot mijn buikje wat meer gaat groeien, doet ie al wel hoor :)

Hebben jullie ook het gevoel om je buik in te houden... hij is al wel wat dikker, maar lijkt nu nog of ik teveel genoept heb...
 
Hallo

Hier ook alles goed, moet het wel rustig aan doen ivm ischias maar verder alles goed.
En buik inhouden? Dat kan bij mij toch echt niet meer.
Heb al echt een zwangeren buik (is mijn 3e zwangerschap).
Ben nu 16 weken maar lijkt wel verder.
Over drie weken heb ik twintig weken echo, spannend.

 
Hoi HOi,

Hier gaat het tot nu toe nog steeds super. 16 + 5 al weer. De tijd vliegt hier ook voorbij!
Afgelopen week een zenuwbehandeling gehad bij de tandarts, dat was weer wat minder fijn.
Gelukkig is dat ook weer achter de rug! Buik inhouden doe ik allang niet meer. Ik ben er wel trots op!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik al wel veel dikker.

Groetjes Karin
 
Hallo allemaal,

Ook hier gaat alles prima al merk ik wel dat met een kleine in de rondte hier het wel zwaarder is en je minder goed rustig aan kan doen.
Ik ben alweer 16 weken en mijn buik is niet meer te missen..haha

Hopelijk komt er snel een mamaclub...... duurt wel erg lang allemaal.

grtjes
Kirsten
 
Hallo allemaal,

Ook hier gaat alles prima al merk ik wel dat met een kleine in de rondte hier het wel zwaarder is en je minder goed rustig aan kan doen.
Ik ben alweer 16 weken en mijn buik is niet meer te missen..haha

Hopelijk komt er snel een mamaclub...... duurt wel erg lang allemaal.

grtjes
Kirsten
 
Hallo allemaal,

Komende woensdag ben ik 16 weken zwanger.
Het gaat best goed. Ben alleen nog erg moe!!
Na een hele dag werken, gaat tussen 19:00 en 20:00 het lampje uit.
Ben ik vast niet de enige???!!!
Omdat ik toch wel errug ongerust ben en blijf, mag ik van de VK elke week (tot aan de 20 weken echo) even naar het hartje komen luisteren.
Ben ik heel erg blij mee.
Aangezien je nu geen tussentijdse echo's krijgt en nog niks voelt trappelen in je buik, is dat wel een welkome geruststelling!!

Genieten maar!!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan