Hoe gaat het met de eerste baby's?

Hoe gaat het met alle kindjes die al geboren zijn? Loopt de borstvoeding een beetje? en hoe gaat het met hun mama's?

Bij ons gaat het echt super, de borstvoeding loopt heel goed, hij slaapt goed, drinkt goed, poept en plast goed. Hij ziet alleen geel vandaar dat hij sinds gister onder de lamp ligt, ik ben toch nog in het ziekenhuis en er is een nieuw beleid dat dat tegenwoordig op de kamer mag, dus dat valt allemaal ook nog mee. Hij komt echt al om de 3-4 uur voor een voeding. Navelstompje is op dag 4 al afgevallen en hij woog vandaag alweer zijn geboorte gewicht. Kortom hier een heel tevreden en trotse mama!

Hey Floor,

wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat ! Fijn dat hij lekker bij je op de kamer kan liggen en de voeding goed loopt. Geniet ervan!!!

Natasja

Hier ook een blije mama! Jasmijn doet het super, ik ben alleen nog wel druk met herstellen. Ze is nu bijna 2 weken oud en heeft al een lekkere bolle toet... en die poepgezichtjes maken me echt constant aan het lachen (En dat is niet grappig met een keizersnede-litteken ;-) BV loopt als een trein en de eerste krampjes hebben we ook overleefd... Paella was niet zo'n goed idee... Morgen laatste dagje kraamzorg (Lang leve de medische indicatie dagen + de uitgestelde kraamzorg) en dan lekker zelf utteren... Heb er helemaal zin in! Hoop wel dat ik binnenkort zelf meer kan. Gelukkig is paps de hele maand april nog thuis :)

hoi hoi!

hier gaat met de kleine alles goed! 400 gram aangekomen in een week! dus t babyvet komt hier ook opzetten:p en die poepgezichtjes... erg herkenbaar..

met mij gaat het ook redelijk.. beetje op en af.. nu na 2,5 week lichamelijk er redelijk bovenop.. zijn van de een op andere dag toch nog de hechtingen ontstoken.. dus terug bij af.. mja.. we komen dr weer door..

fijn dat t met de eerste baby's zo goed gaat! k kijk elke dag wanneer de baby's zich melden.. ma zo'n vaart gaat het nog niet hier!

liefs!

Terug
Bovenaan