Hoe gaat het met de jullie

Hoe gaan het met jullie en de kleine wondertjes? Hier binnenkort de 3e prikken dan zijn we er voorlopig vanaf. Ik vind het zo mooi om mama te zijn...Ze leren elke week weer wat nieuws. beginnen deze week ook aan de fruithapje. Maar dat is maar 2eetlepels volgens mij.

tja.. hoe het gaat. Wat zal ik zeggen: Ik vind het fantastisch om moeder te zijn! Maar ben zoooo moe! snap niet dat een mens zo moe kan zijn. Mijn dochtertje is een fantastisch kind, heel rustig huilt niet veel.

Zit nog wel in de ziekte wet, maar over twee weken ga ik weer volledig werken(zorg) Hopelijk blijft dat goed gaan. En verdwijnt snel mn vermoeidheid. Zijn er nog meer mensen zo moe...

Praat me er niet van...met 3 kids, ik ben zoo blij als de hele bups om 19 uur op bed ligt. En dat ik af en toe kan uitrusten op mn werk.

Wanne is al zoo bezig met pakken het verbaast me gewoon. Hij oefend ook al met draaien dat zal niet lang meer duren. Op schoot zit hij vaak al rechtop als ik hem vast houd hij wil niet graag meer liggen maar moet alles zien.

Zoontje nu 4,5 maand,3de kindje en weer 18 uur werken maar ook vaak nog zoo moe!!hier ook een lief,rustig blij kind,maar nog wel met nachtvoeding!was vorige week zelfs zo moe dak weer een zwangerschapstest heb gedaan...gelukkig negatief!!

idd is soms een werkdag erbij zeer relaxt moet ik zeggen haha...even wat anders dan de kids

verder natuurlijk zeer gelukkig met mn 3 schatjes

liefs jootje

ohh dat moe zijn heb ik ook. .En ik heb nog maar 1 baby :) ik had gehoopt dat dit na de zwangerschap wel weg zou zijn.. verder ben ik nog opzoek nu naar leuk parttime werk. voor de avonden/zaterdag ofzo. Maar moeilijk om nu wat binnen te slepen.

Hier gaat het met de kleine man goed, met mij iets minder ben nogal moe en heel erg emo... de laatste tijd. We hebben in het begin flink met onze kleine man moeten knokken, i.v.m koelmelkallergie. Nu het met hem super gaat gaat het met mij allemaal iets minder, maar ach daar komen we ook wel weer uit.

Het klinkt misschien erg hard maar wat ben ik blij om te lezen dat jullie ook allemaal zo moe zijn! Ik was echt bang dat alleen ik hier zo'n last van heb. Shanna is echt super lief, ondernemend en erg makkelijk. Alleen met de hitte had ze wat moeite. Maar daar ligt het dus niet aan. Ik ben inmiddels weer 24 uur in de week aan het werk en ik merk dat ik de momenten dat ik thuis ben gewoon geen puf heb. Ik moet mezelf er echt toe zetten om dingen te doen in huis, boodschappen etc. Dit had ik voorheen echt niet. Ik was ook echt bang dat mn vriend het zou zien als aanstellerij. Het is meer een gevoel voor mezelf hoor want hij heeft er echt wel begrip voor. Maar nu kan ik dus ook aangeven dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.

Terug
Bovenaan