Hoe gaat het met de kids?

Hey hoe gaat het met jullie kids?

Wanne was vorige week op het consultatiebureau. De verpleegkundige vond hem een sterke kerel. Hij was 70,5 cm lang en 7 kg (en een beetje) zwaar.

Hij is best bewegelijk en wiebelt zich in een mum van tijd klokje rond in de box. Omdraaien wil nog niet maar het zal niet lang meer duren zo te zien.

Tanden zijn nog niet te zien, maar zullen er ook wel snel komen hij zit de hele tijd met z'n handjes in de mond en kwijlt daar lekker bij.

Met mick gaat het onwijs goed! 3 weken geleden was hij 69 cm en 9.7 kilo. Volgende week weer naar het consultatiebureau dus ik ben benieuwd. Verder heeft hij zich nu 2x gedraaid van buik naar rug en vandaag al onder een tandje gespot. Wat gaat het hard zeg. Wil volgende week beginnen met een groentehapje, hij is dan bijna 5 maanden.

Met Jaylin gaat het ook goed. Lekker vrolijk daar word ik zelf ook vrolijk van. Ze is nu 20 weken. Ze krijst er af en toe flink oplos. Dat vind ze dan een grappig geluid! Ze draait steeds op haar buik en vind de paar lepels fruithap die ze krijgt heerlijk. Hier ook nog geen tandje te zien. Wel stopt ze alles in dr mond en bijt ze overal op. Maar ik voel nog niets. Leuk om te zien hoe snel ze leren, ze kijkt naar alles wat we doen. En probeerd sommige dingen echt na te doen.. ze weegt trouwens bijna 6,5 kg en is 64cm lang. Ik vind wel dat het lijkt dat ze al bijna uit de Cosi gegroeid is. Maar blijkbaar moet ze daar nog zo'n 5 maanden in?! Weet iemand wanneer dat hoofd steuntje binnenin eruit kan??

Dat hoofdsteuntje was er bij mij al heel snel uit. Ik moest mick er bijna in proppen. Dat leek mij zo niet lekker liggen voor hem. Ook was hij al sterk in zijn nek en had naar mijn idee ook geen extra steun meer nodig. Toen heb ik hem er lekker uitgehaald. Mick past eigenlijk ook al niet meer in de kinderwagenbak en zit daar dus ook al in de wandelinzet. Woensdag gaan we weer naar het cb, ben heel benieuwd hoeveel hij weer is gegroeid!

denk dat ik mijn hoofdsteuntje er ook uit haal. Ja de kinderwagen bak is ook al bijna te klein.. maar dat moet nog wel effe volgens mij voordat ze in het zitgedeelte mag... Maar het gaat zo snel!!!

Het hoofdsteuntje had ik er al heel snel uit, en de wandelinzet van de kinderwagen heb ik er ook al even op zitten. Hij was heel snel uit de bak gegroeid, t is gewoon een lang ventje. De wandelinzet natuurlijk alleen nog op z'n vlakste..
Liefs

Het hoofsteuntje is er hier ook allang uit.
De kleine/grote man groeit hard, we zijn niet naar het cb geweest deze maand, maar gaan volgende maand weer. Dus ben ik zelf even met hem op de weegschaal gaan staan en hij weegt nu 8,5 kilo en is zo'n 71cm lang.
Voor de rest doet ie het heel erg goed. Draait al op zijn buikje en eet zijn groente goed.

Terug
Bovenaan