Hoe gaat het met de kilo's??

Hey meiden,

Zoals hier boven staat.. hoe gaat het met de kilo's??
Wij zijn vanochtend bij de verloskundige geweest.. ben zelf 3 kilo aangekomen.. hebben een groeiecho gehad endaaruit kwam toch wel naar voren dat hij iets groter is dan gemiddelt!! Kunnen een 8 ponder verwachten straks! Echt snap er niets van zo weinig en zo'n dikke buik!

x

Bij onze groeiecho kwam er ook uit dat onze kleine, groter dan gemiddeld is.. ik woog voor me zwangerschap zo een 43 kilo en nu 72 kilo dus dat is opzich wel veel. Maar naast een grote buik, valt het gelukkig reuze mee! xxx

ik ben al ruim 15 kilo aangekomen.
vandaag ben ik ook bij de verloskundige geweest.
voor de liggingsecho gehad.
en ze woog al 2702 gram ze liep mooi op schema.
helemaal trots.!

maar een 8ponder wow zeg,
wordt je dan nog ingeleid of?

liefs

@ Simone, het is afwachten.. kan ook dat hij zich eerder aandiend vertelde ze.. af en toe weet ik niet meer wat ik moet geloven.. in het begin vertelden ze dat we eerder kans maakten op een klein kindje en nu is hij groter dan gemiddelt! We zullen zien...
Kussies

ehm... 20 kilo, ik ben afgevallen de afgelopen weken doordat mijn schildklierhormonen goed ingesteld zijn (eindelijk)

Ik vind het niet heel erg eigenlijk. Beeb is niet overdreven groot, maar ligt nog steeds netjes verkeerd om. Dus het hoeft van mij ook geen grote beeb te zijn als ik stuitbevalling moet doen.

Terug
Bovenaan