Hoe gaat het met de kwaaltjes??

Is de misselijkheid al over? En zijn er nieuwe kwaaltjes voor terug gekomen?

Hier meer energie, af en toe nog misselijk, weinig zin in warm eten en helaas begint m'n bekken alweer te irriteren... Had er m'n vorige zwangerschap extreem veel last van, hoop dat het dit keer beter gaat...

Nou hier kwaaltjes genoeg, zit nu al in de ziektewet. Ik heb al een week of 3 een te hoge bloeddruk waar ik nu medicijnen voor krijg.
Verder ben ik echt heel erg vaak duizelig waardoor ik bijna niks kan doen, als ik even iets in het huishouden gedaan heb dan moet ik alweer gaan zitten, echt heel frustrerend als je ook nog een peuter rond hebt lopen die toch je aandacht en zorg nodig heeft. Ik dacht eigenlijk dat het door mijn te hoge bloeddruk kwam, maar dat kan eigenlijk niet zegt de gyn. Het is meer iets wat hoort bij een te lage bloeddruk en hij kan het verder niet verklaren, alleen dat het door de hormonen kan komen.

nou ik ben gauw duizelig maar dat komt omdat m,n yzergehalte te laag is verder blaasontsteking heb er anders nooit geen last van en kan super slech drukken en ben nog megamoe

het werken gaat goed al heb ik wel veel moeite met opstaan smorgens kost veel energie.
de dagen dat ik werk dan kom ik thuis doe ik de hond uit laten evt koken en dan is mijn energie op.
En blijf last houden van bandenpijn.
En ben ik dan een dag vrij dan ben ik zo moe dat ik veel rust. Niet echt wat ik mij had voor gesteld.
De eerste 12 weken zo beroerd geweest de hele dag door, daarna 2 weken hoofdpijn en nu geen energie.
KAn niet zeggen dat ik erg geniet van mijn zwangerschap, vind het heel erg om te zeggen maar helaas voel ik het zo :(
Hopelijk word het beter.
Blioeduitslag was erg goed dus daar ligt het niet aan.
Ach ja weet waar het voor is....... even doorzetten komt vast goed.

ik zit vanaf 9.5 week al in de ziektewet. eerst door hevige rug- en heuppijn en twee dagen daarna door een hevige bloeding, waarmee ik in het zh lag.
nu nog steeds last van rug en heupen en moet volgende week naar de fysio. hoop zo erg dat het helpt. had me echt niet voorgesteld om nu al in de ziektewet te zitten.
bij de eerste zat ik vanaf 6.5 maand in de ziektewet omdat mijn buik te groot was om nog aan een bed te staan werken.
hoopte dat dat nu ook zo zou zijn.
maar verder niet meer moe en energie voor 10

@claudia: ook ik kon er niet van genieten, terwijl ik dat bij de eerste wel deed. maar het komt nu wel heel langzaamaan

Ik heb echt bijna geen kwaaltjes, soms een bloedneus. Ben nu 17 weken en 4 dagen. Gisteren gezellig 30/4 gevierd in Amsterdam. Wel aan het eind van de dag een beetje een harde buik en iets dikke voeten, maar goed te doen! Echt heerlijk om zo'n mooie dag met mijn vriend en goede vrienden te vieren. Er werd trouwens extra goed op mij gepast!
We genieten hier volop van onze eerste zwangerschap! Begin al een mooi buikje te krijgen
;-)

wat een verschil in zwangerschappen, leuk om te lezen!
hier gaat alles wel ok. ik krijg geloof ik een beetje meer energie en ben daar erg blij om.
ik moet wel erop letten dat ik niet te wild doe....dan speelt mijn bekken ook op.
waar ik wel heel erg van baal....ik heb geen zin in seks.....hoe hebben jullie dit?

ik begin sinds gister wat meer energie te krygen
wel slaap ik s,nachts als een roos dat is nu wel lekker naturlijk want dat gaat waarschynlijk in een later stadium wel minder worden als je niet zo lekker meer lig ik heb er juist wel zin in maar m,n man vindt het eng diedenkt dat seks kwaad kan voor het kindje

Terug
Bovenaan