hoe gaat het met de Maart Mama's?

Hoe gaat het met jullie?
Hier alles redelijk flinke griep te pakken gehad, wordt nu weer wat beter.
Vandaag precies 19 week, en ik voel onze kleine al flink. Wat een onwijs bijzonder gevoel.

Volgende week zaterdag de 20 weken echo, zo benieuwd wat ons wondertje nou is.
Daarna gaan we aan de slag met onze babykamer, de meubeltjes zijn vanochtend bezorgd. Het wordt steeds echter:)

Groetjes

Hier gaat t goed. Ik ben wel snotverkouden maar goed dat gaat ook wel weer over.
Ben morgen 19 weken en heb de 18e de 20weken echo. Even wachten dus nog haha.
Ik heb alleen wel ontzettend zere borsten niet normaal meer. Van de week stond ik gewoon te huilen onder de douche omdat de tepels ook zo zeer doen bij vooral kou enz. Maar als dat t enige is kom ik daar ook wel weer overheen haha.

En t feit dat de kleine zo lekker schopt maakt alles goed haha.

Fijn dat je lekker verder kan met t kamertje dat maakt t wat tastbaarder he.

xx

Hoi,

Hier gaat het nog steeds niet echt lekker. Ben nog steeds veel misselijk en heel eg moe. Deze zwangerschap is totaal anders als met de 1ste toen niet misselijk en weinig moe en kon alles eten en drinken en nu precies het omgekeerde.

Maar het belangrijkste de kleine doet het super gister weer een echo gehad en dat was prima in orde. hopelijk wordt het nu wat minder met de misselijkheid ben nu 15 weken geweest.

Leuk hoor het babykamertje in orde maken.Veel plezier!!

Liefs RH

Hier gaat ook alles goed! Ik ben morgen 19 weken en heb de 21e de 20 wekenecho. Ik voel de kleine nu al een maand en geniet er steeds meer van. Ook mijn man heeft het ondertussen gevoeld. Aangezien wij alles al hebben zijn we rustig aan het genieten en ga ik pas in januari aan de gang met de babykleertjes uitzoeken en uitwassen.

Ik voel me ondertussen weer helemaal goed en ben helemaal van de primperan af. Ook kan ik alles weer eten en drinken, heerlijk hoor haha!

Iedereen veel succes met de 20 weken echo!!!!
Liefs ciomama

Ik ben inmiddels 18 weken en heb afgelopen maandag nog een echo bij de HA/verloskunde gehad. Alles zag er prima uit! de kleine lag heerlijk te duimen! Ik heb de 27e mijn 20 weken echo.
Voor de rest voel ik mn eigen nu eigenlijk wel goed. Ben in het begin tot een week of 14 erg misselijk geweest. Daarna 2 weken veel last gehad van bandenpijn maar nu gaat het prima!
Begin de kleine ook al te voelen.

Het gaat zijn gangetje hier. Weer erg veel moe, en heb weer heel veel hoofdpijn. Dus veel in bed met paracetamol dan maar! Het werkt en dat scheelt een hoop.
Afgelopen vrijdag een examen niet gehaald. De hormonen versterkten mijn onzekere gevoel en dat terwijl ik er zo goed voor geleerd had. Nou ja van de week de herkansing.
Hopelijk voel ik me lichamelijk wat beter dan.

hier gaat het opzich qua zwangerschap wel goed maar ook snotverkouden hoofdpijn en met constant 2 ruziezoekende kinderen vreselijk! hebben vanmorgen vrij. kan ze wel achter het behang plakken!!!

hallo dames
ik ben nu 16 weeken zwanger van mijn 2 kindje opzich gaat het heel goed de kleine is heel druk in de buik en ben niet miselijk wel heel moe maar dat komt om dat mijn bloeddruk heel laag is want verlies elke keer bloed heb nogsteeds die hematoom dus dat is een stuk minder maar voor de rest mag ik niet klaagen ben nu wel heel benieuwt wat het gaat worden ik heb al een meid van bijna 4 en een jongen zou ook wel heel leuk zijn ag ja als het maar gezond is zeg ik maar :D we zijn ook al een beetje met de baby kamer aan de gang heb de meubeltjes dr al staan en we zijn ook al een beetje aan het schopen mijn man vind het helemaal geweldig dit is zijn eerste kindje
ik moed nog een afspraak maken voor een 20 weeken echo .

groetjes xxxx van mandy

Terug
Bovenaan