hoe gaat het met de mama's die er in 2009 een kindje bij hebben gekregen?

hoe gaat het met alle moeders die er in 2009 nog een kleintje bij hebben gekregen?
Met mij gaat het ondertussen behoorlijk goed ik begin volgende week weer met werken en heb het idee dat er weer wat structuur en rust in ons gezin is gekomen.
Elvis is echt een heel lief babietje makkelijk en gezellig.
Gisteren is hij voor het eerst op de crèche wezen wennen en dat ging heel goed. Ik ga tegenwoordig op zondagochtend met Rosco zwemmen om ook nog iets met hem alleen te doen en dat vind hij geloof ik wel fijn.
In het begin was hij best een beetje jaloers maar ondertussen is hij zoals hij zelf zegt een echte broer.Zo leuk als die 2 elkaar knuffelen. Elvis is nu 15 weken hij kan zelf zijn hoofdje al recht ophouden en zit dan als een klein heertje bij je op schoot.
Ik vind het zo grappig ik heb nu echt een gezin. Als we met 4-en bv op de bank zitten maarten met de een en ik met de ander op schoot. Met ze allen uit een boekje lezen. Heerlijk,heerlijk:))))

ben benieuwt naar jullie ervaring en hoe het met jullie baby's gaat

groetjes Josephine

hoi hoi..hier gaat het ook goed..heb nog lekker verlof,en daar moet ik nog ff van genieten.Kay is nu bijna 7 weken.ppff gaat weer erg snel.Kay tilt zn hoofdje ook al een beetje op.hihih leuke naam Elvis.Ik ben fan van Elvis p..mijn omgeving had wel een naam in die richting verwacht,maar het is kay geworden.Nicky is ook nog in mijn verlof tijd jarig (3 maart)Ben eigenlijk al weer heel snel ,met van alles bezig geweest naar mn keizersnede,rustig aan doen valt niet mee als je een dreumes hebt rond lopen.

liefs,karin

hoihoi

ook hier gaat het met de meiden prima
ikzelf zit in de ziektewet ivm bekkeninstabillietit maar t bevalt me tot nu toe wel
floor was gister alweer 4 maandjes
t gaat weer zo super snel
karlijn is stapelgek op d'r zus

liefs maurilla

Hallo,
Hier gaat het ook goed. Lot is begin augustus geboren en is dus alweer bijna 6 maanden... pfff, wat gaat het snel deze keer! Al is ze nog wel echt lekker klein... eerst kregen we twee jongens, twee flinke knullen die met 6 maanden allebei bijna 10 kg wogen... en dan is Lot ineens zo'n klein meisje nog, weegt ook nog 'maar' net 7 kg.
Ze rolt al een aantal maanden de box door en ook 'zitten' kan ze al best goed voor eventjes, als je haar helpt uiteraard.
Ben net begonnen met groente en fruit... vooral fruit vindt ze nog niet echt lekker, maar ach, dat komt vanzelf.
Onze oudste, Skip, wordt in juli 4.... wat zal ik moeten wennen als hij naar school gaat, hele dagen mijn grote knul op school ;( Al is hij er wel aan toe hoor, maar dan nog.
Ik werk inmiddels alweer een aantal maanden voor 2,5 dagen en dat bevalt me goed.
Geniet van jullie kleine baby's!
Liefs, Noor mv Skip (3,5), Bo (bijna 2), Lot (bijna 6 maanden).

Hier mama van 4, de jongste, Luka is nu net 4 maanden.Heerlijk mannetje.Alles draait hier op rolletjes.De oudste 2 gaan overdag naar school, en de jongste 2 thuis, heb ze inmiddels in hetzelfde slaapritme, dus 's middags heerlijk 2 uurtjes voor mezelf.Probeer de was dan de was te laten en op de bank te ploffen, lukt de laatste tijd aardig.
Vind het heerlijk nu thuisblijfmama te zijn, geen lijsten met verplichtingen, het zorgen voor de kids vind ik nu wel voldoende, moet waarschijnlijk tot m'n 67e werken, dus dat komt nog wel...
Praktisch iedereen om me heen vraagt standaard als eerste of ik het heel druk heb...Vind ik soms wel jammer, tuurlijk zijn er wel drukke momenten, zo net voor het avondeten, als ik moet koken, papa nog niet thuis is (is er niet voor 19:00 uur) en iedereen aandacht van mij wil.Maar blijkbaar is het druk hebben het eerste wat men van me wil weten nu ik 4 kids heb....Jammer....
In het weekend slapen wij hier heerlijk uit, tot 10:30 uur is het hier stil, de oudste 2 spelen dan beneden en Lenthe (bijna 2) en Luka zijn echte uitslapers.En dat papa en mama dat zijn is vanzelfsprekend ha ha!!

Kortom, hier alles goed, af en toe druk maar vooral enorm gezellig!!!

Groetjes Roos.

Zilvian is nu 9 weken en het wordt eindleijk een beetje rustiger in huis hier. Zifjon is nooit jaloers geweest maar moest wel erg aan alle veranderingen wennen. Ook Zilvian begint zijn hoofdje al redelijk goe omhoog te houden. En wordt steeds wat wakkerder. Regelmatig licht hij heelrijk in de box te kirren en te lachen zo leuk. Alleen als hij gata huilen begint Zifjon ook en dat is iets minder.

Verder valt het me best zwaar, ik met mijn ziekte en toch 2 prikelbare kinderen is soms erg zwaar. Maar elke dag heeft ook veel leuke dingen en daar kijken en genieten we van. Volgende week lekker een weekendje weg naar een vakantie park. Voor het eerst met zijn 4en, wat zullen we een hoop rommel meenemen :) Ik voel me compleet, nu nog even wat rest baby vet wegwerken en ook ik ben weer compleet. Want met de 2e heb ik toch echt wel nog 6 kilo overgehouden, bij zifjon niks :) :)
Werken doe ik niet bij een baas maar lekker thuis bij me kids.

Liefs van Mariska 26 jaar, Zifjon 2 jaar en Zilvian 9 weken.

Annemiek is nu zes weken en ik moet zeggen dat ik het erg druk vindt. Nu drinkt ze ook langzaam en huilt ze veel omdat ze erge krampjes heeft, gaat wel weer over maar blij word ik er nog niet van.

Terug
Bovenaan