Hoe gaat het met de meiden die op 28 juni een NOD hebben??

A

Anoniem

Guest
Hey hey,
erg he, dat wachten, maar ik weet dat er een boel meiden hier op het forum ook net als mij, op 28 juni hun NOD hebben en ben benieuwd hoe het met hun gaat. Ikzelf heb het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen, heb van die krampjes vandaag, is ook vandaag begonnen, ook rommelt het een beetje, dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde, en dat wordt ronde 3!!! moet waarschijnlijk klussen als ik op vakantie ben, maar dat maakt het nog leuker !!!
Nou meiden, ben benieuwd naar jullie en hoop dat het voor jullie wel raak is!
koesj!
Areesa

hey areesa,
ik heb nog nergens last van dus begin echt zenuwachtig te worden.
ik hoop voor je dat je ongi toch uitblijft. en toch zwanger bent en natuurlijk hoop ik dat ook voor alle andere meiden die vandaag en de andere dagen hun NOD hebben.
xxx
sabrine

Hey Sabrine!
Nou ik heb nog steeds krampjes, maar nog geen onnie, kan ook zijn dat de duivels morgen komen opdagen, want heb echte ongie krampjes, dus ga er niet echt meer vanuit dat ik zwanger kan zijn.
Spannend bij jou joh! kan me heel goed voorstellen dat je nu zenuwachtig aan het worden bent! Nou hoop voor je dat het positief is en dat je het goede nieuws hier aan ons kan doorgeven!!!! Ook voor de andere meiden die vandaag of morgen hun NOD hebben: Veel successss!!! zal duimen voor jullie!
Koesj
areesa

Terug
Bovenaan