Hier nog geen echte duivels, maar wel weer gekleurde afscheiding. Heel erg licht weliswaar, maar mijn ongi begint vaker zo. De krampen nemen ook weer toe... Ik vrees vandaag of morgen toch echt ongi te worden.
Evt. woensdag testen en als het ongi gevoel blijft en de test negatief, bel ik het ziekenhuis even op. Ik weet niet wat ik dan nog moet/kan verwachten. Woensdag zit ik al anderhalve week met een ongi gevoel zonder ongi. Ben dan wel benieuwd of die cystes idd weg zijn of niet en of ik binnenkort mijn ongi nog kan verwachten...
En als de test positief is, moet ik ook bellen, dus iig woensdag met het ziekenhuis aan de telefoon.
Als ik vanmiddag tijd heb, misschien alvast langs de kruidvat... Dan kan ik niet tot woensdag wachten denk ik!
De spanning hier valt eigenijk nog wel mee... Zit me meer te ergeren aan het feit dat ik niet weet wanneer ik ongi moet worden en het gevoel er wel al is, haha! Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten met alle gevoelens enzo, hihi! Andere rondes was ik op van de zenuwen...
Liefs Daycey