Nou dan gelijk maar een nieuw topic openen! Ik ben heel benieuwd waar de destijds fanatieke najaar 2006 mama's zijn gebleven en hoe het met iedereen gaat. Justin (13-11-2006) is inmiddels lekker aan peuterpuberen en het valt niet altijd mee, inmiddels heb ik er een kleintje van bijna 5 maanden bij wederom een jongen en iets sneller gekomen dan dat de bedoeling was. Dit jaar was een kutjaar om maar met de deur in huis te vallen, ik was mijn baan kwijt geraakt en de start met Thijmen is niet van een leien dakje gegaan. Na de geboorte van Justin had ik een PPD, het heeft een jaar geduurd voordat ik me weer een beetje oké voelde maar toen weer zwanger en dat was even slikken! Na de geboorte van Thijmen kreeg ik weer een PPD en ook nu weer antidepressiva maar het gaat gelukkig weer wat beter. Thijmen was een huilbaby en bleek ook nog eens een koemelkallergie te hebben, daarnaast is hij veel ziek wat hem toch wel een zorgenkindje maakt. Ik vind het zwaar met 2 kindjes zo vlak op elkaar het zijn met recht de tropenjaren maar ooit zal het beter worden daar houd ik me maar aan vast! Gelukkig ook leuke dingen ik heb ondanks de kredietcrisis toch weer een leuke baan gevonden waar ik 5 januari ga starten en ik heb er zin in na een half jaar thuis gezeten te hebben. Verder is Justin al weer een hele knul geworden, de tijd gaat snel....te snel soms. Hij begint steeds meer te praten en ook al heel duidelijk, nadeel is weer dat je erg op moet passen met wat je zegt want hij zegt het na. Ik vind het nu ook wel leuker worden omdat je echt contact met je kind maakt en met baby's doe je dat ook wel maar toch anders. Daarnaast is Justin een echte knuffelkont geworden, als ik verdrietig ben komt hij me troosten en dat is weer zo lief! Niet alleen maar kommer en kwel gelukkig maar ik vind het moederschap wel pittig dat wil ik toch wel even kwijt. Zo da's mijn verhaal weer in het kort ik hoop op meerdere verhalen want ik ben nieuwsgierig!
Groetjes,
Puk
Groetjes,
Puk