Hoe gaat het met de oktoberbabies?

hoi indie ik heb uiteindelijk een september baby ipv een oktoberbaby. hier gaat het erg goed. ze drinkt en slaapt goed. ze had in het begin wat problemen en viel alleen maar af maar nu gaat het goed. ze wordt ingebakerd en nu is het een heel ander kind. heerlijk.
wanneer ben jij uitgeteld?

Hallo,

Hier een oktobermama. Ik ben 17 okt bevallen van een prachtige zoon. Hij doet het echt heel goed. Hij groeit als kool. Tis mijn tweede zoon, en moet zeggen erg druk hoor twee kinderen, maar we genieten er enorm van.

Succes met de bevalling.

gr Chan

18 okt bevallen van dochter en ze doet het heel goed!! Tis een mooi meiske en mijn moppie :) Overdag krijg ik haar wat lastg in bed, dus ga maar eens even topic openen voor tips ;)

groetjes

Hallo ik ben op 2 oktober bevallen was uitgerekent op 24 okt. Hij groeit goed heeft alleen enorm last van buikkrampen we zijn er nog niet uit wat helpt bij hem we hebben wel advies gekregen van de kinderarts we moeten kruidvatmerk voeding gebruiken maar ik ben inmiddels alweer overgestapt op de kruidvat voeding voor krampjes dus ik ben benieuwd of dat gaat helpen het is zo zielig hij word nog steeds s'nachts wakker ik ben blij als ie eindelijk de nachten door slaapt want het breekt me wel maar goed er komt een tijd dat ie door zal slapen
voor de rest is het een makkelijk kereltje we genieten volop van hem en zijn zussen zijn enorm trots op hem

heel veel succes met de bevalling

weet je wat goed helpt inflacol en te veel over stappen op andere voedingen krijgen ze ook krampen van.wat je ook nog bij die inflacol kan proberen venkel thee.
groetjes anouk

Terug
Bovenaan