Hey dames
Ben benieuwd hoe het gaat met de ontwikkeling van jullie kleintjes?
Onze dame is heel erg snel qua moteriek..
Ze is bijna 5,5 maanden en is volop aan de gang,
Ze kan al alleen zitten zonder om te vallen en goed rechtop.
Constand omdraaien van rug naar buik en andersom.
Zo zit ze al in der loopstoel en heeft sinds 2 dagen in de gaten hoe ze zich kan verplaatsen, dus ze gaat rustig van hot naar haar..haha zo mooi om te zien!!
Ook heb ik al het badzitje gekocht want in het ligbadzitje probeerd ze zich ook al uit te wringen..
Nu is het wel zo dat ze heel klein is (63cm, en bijna 7 kilo) dus denk dat ze wel snel zal gaan glijden in het badzitje, die is heel ruim..
Nu ga ik maar eerst een handoek erin leggen zodat ze wat hoger zit, en niet zo glijd!! Vanavond eens uitproberen..
En ze is ook zo 'bij'
Zo nieuwschierig naar alles..
Het gaat veel te snel!!
Ben benieuwd naar jullie kindjes..
Ben benieuwd hoe het gaat met de ontwikkeling van jullie kleintjes?
Onze dame is heel erg snel qua moteriek..
Ze is bijna 5,5 maanden en is volop aan de gang,
Ze kan al alleen zitten zonder om te vallen en goed rechtop.
Constand omdraaien van rug naar buik en andersom.
Zo zit ze al in der loopstoel en heeft sinds 2 dagen in de gaten hoe ze zich kan verplaatsen, dus ze gaat rustig van hot naar haar..haha zo mooi om te zien!!
Ook heb ik al het badzitje gekocht want in het ligbadzitje probeerd ze zich ook al uit te wringen..
Nu is het wel zo dat ze heel klein is (63cm, en bijna 7 kilo) dus denk dat ze wel snel zal gaan glijden in het badzitje, die is heel ruim..
Nu ga ik maar eerst een handoek erin leggen zodat ze wat hoger zit, en niet zo glijd!! Vanavond eens uitproberen..
En ze is ook zo 'bij'
Zo nieuwschierig naar alles..
Het gaat veel te snel!!
Ben benieuwd naar jullie kindjes..