Hoe gaat het met de voorbereidingen?

Hai iedereen!

Hoe gaat het met het regelen? Alles al een beetje op orde?

@Clautjuh: Hoe zit het nu met je huisje?

Hier schiet het wel op, nog een paar dingetjes en dan alleen nog maar poetsen enzo!!! Is wel een gerusstellend gevoel!

xxx

hier moeten ook nog een paar kleine dingen geregeld en gehaald worden Gister intake van de kraamzorg gehad En van de week maar echt even achter de geboortekaartjes aan
Maar daar hebben mijn man en ik dit keer een ander idee over Dus aangezien hij denkt dat we een meisje krijgen zoekt hij die voor een meid uit en ik er weer van overtuigd ben dat we weer een jongen krijgen doe ik die Nu maar hopen dat ik gelijk heb hahaha...
En dan ook verder met onzinnige dingen in huis doen hahaha ....de nesteldrang is flink aan het toeslaan

Begint al op schieten ..nog 4 1/2 week werken en dan heb ik alweer verlof
mira mv marek en 29 weken zwv ??

Hallo zwangeren,

Hier gaat alles ook zijn gangetje.

De babykamer is zo goed als klaar, moet alleen nog een paar leuke gordijnen uitzoeken.

Ik ben nu op internet wat aan het rond snuffelen over geboortekaartjes.

Wat een keus aan kaartjes zijn er.

Ik moet nu nog 6 weken werken en dan ga ik met verlof.

Begint al lekker op te schieten.

Maandag weer voor controle geweest bij de huisarts.

Ik was deze keer 1 kilo gegroeid, ze hebben het ijzergehalte en het suikergehalte in mijn bloed gecontroleerd.

En alles was goed.

wat fijn nog een paar dingetjes en dan klaar.

Helaas schiet het hier niet zo op.. Deze week weer geen geluk, we stonden de hele week op nummer 1 voor een huisje in zoetermeer, dit keer in een betere wijk, eerst goed navraag gedaan voordat we weer zo'n domper krijgen op een wijk, gister de laatste dag van reageren en moesten er nog even 2 voor ons reageren, dus nu staan we op nummer 3. Weer geen geluk.. We moeten echt geduld opbrengen.. En als we eind april nog niets hebben dan gaan we hier de babykamer een klein beetje opknappen dat de baby iniedergeval een schoon en fris kamertje heeft om in te slapen...

Groetjes Claudia

Hoi meiden,

Hier schiet het nog niet echt op.
We zijn nog steeds aan het verbouwen mijn man hoopt van het weekend klaar te zijn dan kan onze dochter naar haar nieuwe kamer, en dan kunnen we haar kamer omtoveren voor een nieuwe babykamer, hij is nog mooi hoor Lucy is pas 3, maar moeder Mirella wil het nu totaal anders natuurlijk!

Met de geboortekaartjes moeten we nog beginnen, dus wij hebben nog van alles te doen, maar ik ben er van overtuigd dat het goedkomt.

Groetjes

Bij ons loopt het ook lekker. We zijn bijna uit de naam en het geboortekaartje hebben we al wel uitgezocht.

De kamer van onze dochter is klaar om ingericht te worden. Ze slaapt nu op haar oude kamer in een nieuw bed, anders vond ik het wat teveel voor haar; en een nieuw groot bed en een nieuwe kamer. Daarom maar even in fases. Het slapen in het nieuwe bed gaat gelukkig goed.

De babykamer is 3 jaar geleden gedaan, dus als onze dochter naar d'r nieuwe kamer gaat over een week of 3, kunnen we de babykamer even schilderen en behangen. Is een kwestie van een dagje werk. Even weer fris maken!

Verder heb ik het gevoel dat ik het meeste  nog wel heb van de geboorte van onze dochter. Zal binnenkort eens even de kraamuitzetlijst erbij pakken om te kijken wat er nog aangevuld moet worden.

Ik probeer alles een beetje bij te houden wat betreft het schoonmaken, straks tijdens mijn verlof lekker de diepvriezer ontdooien en dat soort klusjes! O ja, de tuin wil ik ook nog wel een keer mee aan de slag, als het lekker weer is ;-)

Groet,
Cy2009

Hier loopt het zoals het loopt, we hebben nog geen kaartje, wel een naam, zijn druk met de verbouwing (deze week helaas wat minder tijd door cursus en partnerlessen), heb het meeste van de uitzet nog wel maar mis nog wat dingetjes, die komen wel tegen de tijd dat ik met verlof ga...

Dus eigelijk is er nog niets klaar, maar daar maak ik me niet zo druk over, het is niet anders. Komt allemaal echt wel goed, als de kleine nog maar even blijft zitten

Succes met alle voorbereidingen!

Liefs Nanda

nou hier heb ik dus ook nog echt geen tijd voor de baby.... hopelijk gaat alles vanmiddag bij de oplevering naar wens en zijn de bouwvakkers er zsm uit, dan kunnen de hulptroepen komen en kan alles ingericht worden!! Dan heb ik pas tijd om mn uitzetlijst te gaan bekijken... :$ kaartjes hebben we ook nog niet uitgezocht, geen tijd..... dus beeb kan nog niet komen  !!

ik moet trouwens nog 9 weken werken.. ik ga proberen tot 4 weken voor de uitgerekende datum te werken, dan heb ik erna 2 weken langer en dat lijkt me wel heel fijn!

nou iedereen die nog niet klaar is met bouwen veel succes... hopelijk kunnen wij ook snel beginnen!!

Terug
Bovenaan