Hoe gaat het met de warmte?

Hoi hoi,

Hoe is het met iedereen? Warm he! Afgezien dat mijn energiepijl iets lager ligt als normaal gaat het hier met de warmte wel oke!

De oudste is weer beter, dit hebben we vorige week thuis gehouden met een luchtweginfectie (fijn opgelopen op het KDV). Donderdag hebben we de echo om te kijken hoe het met de nieren nu precies zit. Gisteren hebben we meubeltjes gekocht voor de babykamer en zaterdag is de zolder afgemaakt. Wanneer dit weekend de temperatuur weer omlaag gaat gaan we verder het kamertje leeghalen.

Houden jullie het nog een beetje uit?

Ik vind dit niet zulke fijne temperaturen..20/25graden gaat nog wel maar ben nu moe en hoofdpijn..en heb 3 kids bezig te houden dus das best wel vermoeiend..maar ja komt goed..

Spannend of het allemaal goed is met de niertjes.

Wat heb je een hoop gedaan met die hitte zeg:) ik ook hoor is nesteldrang. Ik ben het plafond van de baby kamer aan het afsteken gegaan. Stucadoor komt volgende week. Ik begon een beetje te duizelen, dacht misschien is het nu een beetje te veel haha.

Wij hadden het meubel al besteld dus dat scheelt weer.

Doe rustig aan, fijn dat de oudste weer fit is. Gebeurd vaker op het kdv dat ze elkaar aansteken toch.

Ik kan er niet meer zo goed tegen! Normaal was ik echt van het bruin bakken in de zon maar hou het nu niet lang vol. Airco werkt niet goed genoeg niks deze temperaturen op het werk. Het mag van mij wel iets minder.

Ik werk op een KDV en het gebeurd heel vaak dat ze elkaar aansteken. Kinderen zijn regelmatig ziek bij ons:)

Ik vind het nog wel te doen. Dit is onze eerste week vakantie, dus mijn man is lekker thuis. Volgende week gaan we een weekje weg, maar voor nu houden we ons rustig in de schaduw en binnen. Ik laat het huishouden even liggen tot morgen en lees lekker wat boeken. Ik heb nog twee dochters maar omdat mijn man thuis is, is dat heel goed te doen. Ben wel blij als het weer iets minder warm wordt. Maar het schijnt nogal benauwd te worden de komende dagen. Dus daar zie ik wel tegenop.

Succes met de echo!

Vind de warmte vooral 's nachts lastig. Mijn neus gaat meer dichtzitten en kan dan niet slapen met deze warmte. Verder vind ik het net zo war als dat ik niet zwanger zou zijn dus gewoon warm haha

Terug
Bovenaan