Hoe gaat het met de weer zwangeren???

A

Anoniem

Guest
Hallo mede-weer-zwangeren.\

Hoe gaat het met jullie? Hoe voelen jullie je? groeit je buik ook veel sneller nu?

Ik voel me uitstekend, alweer 15 weken, wat gaat het snel. Ik ben wel iets gegroeid maar nog niet heel erg, anderen denken waarschijnlijk dat ik gewoon een dikke buik heb ofzo, zo van : die zwangerschapskilo's zou ze nu toch wel kwijt mogen zijn, haha....

Vorige week verloskundige, heel anders dan de vorige keer, toen had ik elke keer vragen en nu helemaal niets.

ben benieuwd hoe jullie het ervaren

Carina

Nou ik zal t maar meteen verklappen. ik ben ook weer zwanger!!!
Vanmiddag om 14.10 eerste echo omdat ik even zeker wil weten hoever ik ben en omdat we gewoon even willen gluren naar ons nieuwe wondertje!
Ik merk wel dat mijn buik behoorlijk uitzet... ik draag nu express wat wijdere kleding omdat ik inderdaad ook denk dat mensen zullen denken dat ik nog kilo's van de vorige heb zitten!
Daar maakte ik me by the way bij de eerste ook al druk om.... Pfff ijdeltuit....
Laat jullie vanmiddag meer weten!

Liefs L81

HAAAAAAAAAAA!!!!!!! wat leuk voor je!!!! ben wel benieuwd hoor! Ik zal je ff in de gaten houden de a.k dagen

Groetjes Debby

Wat leuk dat je ook weer zwanger bent L81!! gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe alles gaat en hoe ver je precies bent.

Carina

et terug van de VK, ben nu 6 wkn en 1 of 2 dgn... is n beetj moeilijk excact te zeggen als t nog zo klein is maar we mogen 31oktober weer en dan weten we meer!
Het mooiste nieuws is dat er een duidelijk hartje klopte!! Wat zijn we blij!

Liefs L81

Hoi L81

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat fijn dat jullie een hartje hebben horen kloppen. Hoe gaat het verder met je?? Heb je al "zwangerschapskwaaltjes"?

Carina,
Super dat je je zo goed voelt!! Het valt soms niet mee om zwanger te zijn als er nog een kleine rond loopt (kruipt, tijgert...).

Heel veel geluk allebei (en natuurlijk alle andere zwangeren)

Ja kwalen genoeg hier.... Misselijkheid ten top.... Het is inderdaad zwaar met een kleine die veel aandacht eist en veel getilt moet worden maar we zijn bikkels dus het komt helemaal goed!
Bedankt voor de felicitaties!

Terug
Bovenaan