Hoe gaat het met de zwangere aprilstoppers?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Hoe gaat het met jullie, de eerste zwangeren van ons forum zijn al bijna op de helft als ik me niet vergis. Ik zelf ben nu 5.5 week zwanger, en zou graag willen weten hoe het met jullie gaat. We willen pas een zwangerenforum openen speciaal voor de aprilstoppers als iedereen zwanger is, dus dan hebben we er nog 5 te gaan.

Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

Hier gaat het goed. Ik ben nu 13 weken zwanger. Dinsdag weer voor controle naar de VK toe. Voel me steeds beter eigenlijk.
Alleen vliegen de weken wel om nu ik al een kleintje rond heb lopen. Aan de ene kant wel lekker hoor, want bij de eerste zwangerschap zat ik dagen te tellen hahaha

Hoe gaat het met jou? Last van misselijkheid of iets?
En ik hoop dat de 5 dames die nog niet zwanger zijn ons snel volgen. Ik vind het toch al een wonder dat er al zoveel van de aprilstoppers zwanger zijn...

groetjes Maris

Hier nog een zwangere aprilstopper! En inderdaad, morgen alweer 16 weken, dus bijna op de helft. Verder gaat alles hier goed. Mijn buik groeit gestaag en afentoe voel ik al wat bewegen. Voor mijn gevoel gaat het nu ook veel sneller als bij mijn eerste zwangerschap. Maar het scheelt natuurlijk ook dat er al eentje rondhuppelt...

Hoe gaat het verder met jou? Ik had gelezen dat je a.s. woensdag je eerste echo hebt. Spannend hoor! Hopelijk is er dan al een mooi kloppend hartje te zien.
Veel plezier alvast en ook alvast veel plezier met het vertellen aan je familie!

Terug
Bovenaan