Hoe gaat het met de zwangere onder ons???

Hier gaat het niet zo best ik was afgelopen zaterdag 12 weken, maar ik ben nog heel misselijk daarbij ben ik al een week ziek verkouden en hoesten en ik heb er voorhoofdholte en bijholte ontsteking erbij gekregen.Ben bij de huisarts geweest, maar helaas ik kreeg niks anders dan een neusspray en ik moet zeggen dit werkt ook nog niet echt.Ik hoop dat ik echt weer beter ga worden want ik vind dit niks.Morgen moeten we ook nog om kwart over 8 s`morgens in het ziekenhuis zijn, want dan wordt Aniek geopereerd.
Hier maak ik mij ook zenuwachtig voor.
Ik hoop dat het met jullie beter gaat.

Groetjes Willy

Morgen ben ik 16 weken alweer. De tijd vliegt voorbij. Heel af en toe voel ik iets in mijn buik, maar ik moet zeggen dat ik Emma en Renske met 16 weken al duidelijk kon voelen. Het is nu dus best stil.
Verder loopt het schooljaar ten einde en dat betekent heel veel werk voor ons. Rapporten maken, rapport avond, administratie bijwerken, overdracht, schoolreisje enz.
En ik ben moe, krijg 's avonds last van buik. Ik moet echt opletten dat ik het rustig aan doe. Maar nog even en dan heb ik dan wel 6 weken vakantie!!!

hoi hier is alles ook goed. ben nu 29,5 week. dus dat schiet al aardig op!
zit alleen met mijn bloedsuikers die iets te hoog zijn. maar hopelijk is dat deze week goed: heb weer een controle en zit nu op een 'suikervrij' (ongeveer) dieet.
verder moet ik nog 7 dagen werken in totaal en dat is ook wel ene lekker vooruitzicht..
en heerlijk de vakantie nog. we gaan naar zwitserland.. echt veel zin in!!

Liefs, Christien

Hoi, ook hier gaat het redelijk goed. Ik ben nu 8,5 week en voor mijn gevoel vliegt de tijd. Volgende week de eerste echo en we zijn dan ook heel nieuwsgierig naar dit kleine wondertje.
Ik voel me helaas niet al te best, ontzettend moe en kan de hele dag wel slapen, ik werk sinds vorige week dan ook nog maar halve dagen. Ik hoop dat ik binnenkort wel weer 2 hele dagen kan werken, want dit is niets voor mij.
Ook weinig eetlust, vooral als mijn maag leeg is, krijg ik niets meer naar binnen, de hele dag door dus regelmatig maar wat extra's eten.

Groetjes Danielle

Hier gaat het gelukkig allemaal prima. Ben alweer dik 21 weken zwanger. We hebben de vorige week de 20 weken echo gehad en daarop was alles goed, zover ze het kunnen zien natuurlijk. Dus dan kun je er toch weer net iets meer van genieten.
We zijn boven hard aan het klussen, want de kamers moeten klaar. Wij krijgen na de volgende week ons nieuwe bed, dus die kamer moet nog geverfd worden. En onze meid die krijgt ook een nieuwe kamer, maar die is gelukkig al bijna klaar. Dus dat is wel even druk. Nog een paar weken werken en dan lekker grote vakantie. Heerlijk even helemaal niks.

geniet allemaal!!

Groetjes Anne

Hier alles redelijk okee. Ik ben nu 17,1 wkn. Ik voel de kleine al af en toe heen en weer trappelen, heel grappig.
Ook heb ik het idee dat ze/hij heel dicht tegen de baarmoederwand aanligt, want je kan van de buitenkant af een duidelijke bobbel voelen.

Met mijn bekken gaat het wat minder, en vandaag viel ik bijna flauw. Dus mijn broer is hier om te helpen met Myrthe.
Ik blijf me beetje flauw voelen, dus ga zo bouillon drinken en de vk ff voor zekerheid bellen.
Maar verder alles okee hier.

Myrthe zegt dat ze een broertje krijgt, maar dat het wel een meisje is hahahahaha.

Liefs en sterkte allemaal met dit warme weer

Terug
Bovenaan