`Hoe gaat het met de zwangere ???

A

Anoniem

Guest

Hoi zwangere mama's,

Hoe gaat het jullie tot nu toe af?
Hoe voelen jullie je?
Kwaaltjes?

Kortom; vertel eens hoe het nu met jullie gaat!!

Esmé mv Kay

Als vers zwangere mama mag ik ook reageren hé?

heb 1 juni een termijn echo gehad, omdat we bij thomas van 10 weken zijn teruggezet naar 6 en een beetje. Nu dus precies hetzelfde, nog niets zomaar te zien, dus weer waarschijnlijk nu 6 weken. Heb over 2 weken weer een echo, met meer duidelijkheid hopenlijk! En hoera hoera! Het grote kotsfestijn is ook weer begonnen....

-X- marieke

Tuurlijk mag je reageren! Was er maar wat nieuwsgierig naar!
Dus nog maar heel pril en net genoeg om je er ziek van te voelen hihi..
Ik heb gelukkig nooit hoeven overgeven, maar had de rest van de kwalen wel hahaha..

Spannend hoor, over 2 weekjes weer naar je hummeltje kijken!
Laat wat weten dan hoor!

Esmé mv Kay

Tegen die tijd kan ik het niet meer voor me houden en schreeuw ik het van de daken, hahahah!

Oooow,.. dan hoor ik het hier vanzelf wel hihihi...

Dames,

Nou hier gaat alles goed, net als de vorige zwangerschap helemaal nergens last van.
Ik krijg donderdag mijn 20 weken echo, en ben echt zo aan het twijfelen of ik wil weten wat het is. Ik vind het wel spannend als ik het niet weet, maar mijn vriend wil het wel graag weten.
We hebben inmiddels een babykamer erbij, en van 1 grote slaapkamer, 2 slaapkamers gemaakt. Druk druk druk.
Gelukkig heb ik (nog) nergens last van en zit ik al op de helft, want deze zwangerschap gaat 2 x zo snel als de 1e.

Liefs Lil

Ben benieuwd hoe het de andere dames vergaat.

Tja deze zwangerschap gaat inderdaad tien keer zo snel als de eerste en eerlijk gezegd vind ik dit deze keer niet erg. Ik barst gewoon van de pijn helaas. Soms is het zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Maar ik wil niet klagen want ik vind het nog steeds ook super! ( die pijn heb ik gekregen toen ik een paar weken geleden van mijn fiets gevallen was...dom, dom)
Verder heb ik al een enorm dikke buik en ontzettend veel honger, hahahahaha. Die kilo's vliegen eraan! Gelukkig hoeven wij niet meer te wegen bij de verloskundige!

Pas had ik iets grappigs. Ik was met Hjerre op de grond aan het spelen en Hjerre schopte ( niet hard) tegen mijn buik, direct reageerde mijn kleine meisje tegen die schop en Hjerre weer terug doen natuurlijk!
Laten we hopen dat ze aan het ' spelen' waren en niet alvast aan het oefenen voor ruzie waren....hahahahha

Groetjes Hanneke die alweer 24 weken zwanger is.

Terug
Bovenaan