Hoe gaat het met Deez???

A

Anoniem

Guest
Hoi Deez,

Hoe gaat het toch met jouw lees erg weinig hier over je???
Toevallig zag ik dat je gisteren bij het maartforum had gereageert!!!
Nog bedankt maar ben eigenlijk erg benieuwd hoe het nu met jouw gaat??
Nou denk toch nog steeds aan je hoor blijf je volgen!!!

Succes nog hé!!!!

Liefs Sandy

He Sandy,
Ik was zo benieuwd en af en toe kijk ik toch even bij jullie hoe het met jullie allemaal gaat. Zo weet ik of alles goed gaat, maar je was er even wat minder en toen was ik bang dat er iets was......Maar zo te lezen is alles prima

Ik zit nu meer op het forum als zwanger worden langer duurt. Dit stadium heb ik gehad en vind het niet leuk meer om hier te zijn om eerlijk te zijn, maar lees wel nog steeds haha. Het is pijnlijker en deze fase is geweest helaas. Op het andere forum is het herkenbaarder, je hebt andere gevoelens, de onderzoeken......
Wij krijgen donderdag te horen hoe nu verder......ik zit nu aan de hormonen, gaat goed, maar slijm is nog te dik dat ze er niet door kunnen zwemmen en bij mijn mannetje zijn ze te lui en te weinig helaas. Is 2x gecontroleerd en steeds minder.

Nou meis ik lees gewoon nog hoe het daar met jullie gaat hoor!!!! Dikke knuffffffffff ook aan de rest!!

Ha Deez,

Ja snap goed dat je nu op een ander forum zit, ja als je al zo'n tijdje bezig bent is dit forum inderdaad te confonterend helemaal mee eens!!! Wat jammer dat het nog steeds niet lukt bij jullie, maar hou moed hoor eens komt voor jullie ook zo'n wondertje ook al lijkt het nu ver weg!!! Hoop het zo voor jullie!!
Ga dus maar wat vaker op dat ander forum kijken en wie weet kom ik je tegen!! Meid heel veel succes en tot snel maar weer eens!!!

Dikke knuffels terug!!!

Liefs sandy

Terug
Bovenaan