Hoe gaat het met happy M ??????????

Hoi mama's/Marieke,

Ik vraag me toch wel af hoe het nu met Marieke gaat of weten jullie al iets meer?

Wie weet leest ze dit zelf nog en ben ik erg benieuwd naar je update hahaha..

Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten!!

Esmé mv Kay en ???

(35,5 wk zwanger)

Hee Esmé,

Hier nog alles rustig hoor. Niet voor lang meer hoop ik. Bleh....
Gisteren bij de gyn. geweest. Heeft een inwendig onderzoek gedaan, maar de baarmoedermond is nog erg hoog (kindje zit ook nog steeds niet ingedaald, heeft Tygo ook nooit gezeten), stug en dicht. Alleen de buitenkant was een klein beetje open, maar daar was niks van te zeggen.

3 dagen terug verloor ik ineens wel wat meer slijm, dus ik hoopte een beetje op een verstreken baarmoedermond. Beetje rijp en misschien al wat ontsluiting. Helaas niet dus.

Ik hoop hier snel een berichtje achter te kunnen laten met wat positiever nieuws. Of ik laat even zo'n berichtje schrijven door iemand hahahahaha.

Groetjes en hopelijk tot snel!!!

Marieke

Spannend hoor!

Veel sllijm kan natuurlijk ook je slijmprop zijn (als je die nog niet bent verloren), maar het kan morgen zomaar weer anders zijn hoor! Kan ineens érg snel gaan! Bij mijn vriendin, die voor 6 wk terug is bevallen, zeiden ze tijdens de controle; ooow.. dat gaat nog wel een tijdje  duren. Alles zat nog helemaal "dicht". Diezelfde avond is ze bevallen binnen 3 uur!!!! haha..

Vind het nu zelf ook erg spannend worden hoor.. Pff.. Hoe rustig ik de hele zwangerschap ben geweest hoe onrustiger ik  met de dag  wordt.. bah.. Bij Kay had ik het gevoel dat ik ver over tijd zou gaan en dat was ook zo. Nu het gevoel dat deze kleine zich eerder zal melden.. maar ook omdat er twee bekende al met de 37 wk gaan bevallen. Een werd vanmorgen ingeleid ivm gebroken vruchtwater en de andere dinsdag. Ik ben dit weekend 36 weken en ja,. dan komt het allemaal wel erg dichtbij!!   (krijg er kriebels van in m'n buik!)

Ik hoop zo dat het snel bij je mag gebeuren, dat wachten is vreselijk!!

Ik denk veel aan je en duim hard met je mee!! Wat is het toch spannend allemaal!!!!

Toi toi toi meid!!!

Esmé mv Kay en ???

Wat lief dat je zo met me meeleeft. Doet me erg goed!

Tja, als de "3" in beeld is (dus vanaf 30 weken) wordt het sowieso allemaal wat spannender. Om je heen bevallen allemaal bekenden, vrienden en collega's en op een gegeven moment ben je zelf "aan de beurt".

Pffff ik heb ook niet zo'n zin meer in wachten. Met een beetje geluk hoeft dat ook niet.

Van Tygo liep ik 5 dagen over. Eigenlijk begonnen de weeen al 4 dagen na de uitgerekende datum, maar hij is dus een dag later pas geboren. 25 uur durende bevalling, inclusief anderhalf uur (zonder persweeen) persen en toen kwamen ze tot de conclusie dat hij er toch met het hoofd verkeerd voor lag (kruinligging in plaats van achterhoofdsligging), resultaat: spoedkeizersnee.

Momenteel ligt deze "kleine" ook niet ingedaald, en nog niet goed met het hoofdje. Ook wordt deze weer lekker groot. Naar mijn inziens alle reden om een keizersnee te plannen... maar ja... Daar moet je in Emmen harder om zeuren dan Brugman kan praten hahahahaha.

Nogmaals, ik vind het fijn dat je zo meeleeft, iedereen trouwens. Erg lief!!!

Hopelijk snel bericht van mijn kant.

Veel liefs Marieke

Marieke,

Hopenlijk heb je snel nieuws!

Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent, ik namenlijk ook!!

Onze donderstraal lag in stuit en afgelopen woensdag wilden ze een draaipoging doen; maaaar hij/zij lag gelukkig uit zichzelf met het hoofdje naar beneden.
Hier ook nog niet ingedaald. Dus als de vliezen breken, meteen gaan liggen. Ik durf echt in mijn eentje de deur niet uit... het zou je maar gebeuren in de supermarkt hahahaha.
Ik sta nu onder controle bij de VK en de Gyn, en ik moet in het ziekenhuis bevallen maar gelukkig wel met mijn eigen VK.
Mocht die kleine wel indalen mag ik alsnog proberen thuis te bevallen!!

Iedereen om me heen is meer gespannen dan ik zelf.
Merel kwam namenlijk 11 dagen te laat, ik heb zoiets van: ja zal deze ook wel weer te laat komen.

Het is toch afwachten he.... ik wacht met je mee op het wachtbankje.
En hopenlijk hebben we snel ons kleintje!!!

Elise, mv Merel en ? (38.2 wkn)

Terug
Bovenaan