Hoe gaat het met het niet vertellen???

Hey meiden,

Kan iedereen nog steeds datgene volhouden wat je in je hoofd had? Ik had direct de behoefte om het te vertellen om het mijn ouders te vertellen, dus ook automatisch m'n schoonouders en vervolgens de leiding gevenden van beide werkplekken dit ivm eerdere miskramen. Ooms en tantes hebben we het pas van het weekend verteld. Het lukt ons dus aardig om onze mond te houden. Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat... :)

Volgende week hebben we weer een echo en dan zijn 11 weken, als dan alles goed is dan geloof ik erin en mogen we het van de daken schreeuwen.

Liefs grote broer

Wij hadden ons vast voorgenomen om het pas te vertellen na de eerste echo... Niet gelukt!
Ben zo beroerd dat ik het maar op mijn werk verteld heb (eerst maar alleen aan de teamleider en directe collega's) want ik was de smoesjes helemaal zat.
De rest volgt wel in de komende weken!
Probleem: ik vind het niet zo leuk om het via de telefoon te gaan vertellen, maar om nou iedereen af te rijden... Ze wonen allemaal zo ver weg! We wilden het vertellen met sinterklaas, maar toen kwamen mijn ouders helaas niet, ze durfden niet met de sneeuw.... Nou ja, toch maar bellen dan...

Ik ben nog heel terughoudend met vertellen. Alleen mijn ouders en schoonouders weten het, maar ben nog zo bang dat het alsnog misgaat ivm het bloeden van twee weken geleden. Ik wacht dus tot oud en nieuw met vertellen aan de vrienden dan hebben we weer een echo erop zitten en ik vind het een mooi begin of einde van het jaar.

Ik hou het nog steeds vol om niets te zeggen, ook als ze er naar vragen. Wel heel moeilijk, hoor. Ik wil het met kerst aan mijn familie vertellen. Een leuk cadeautje toch?
Ik heb het wel aan mijn beste vriendin en aan mijn teamleidster verteld. Verder weet het nog niemand. Dus nog even drie weken volhouden, dan zit ik op 13 weken. Ik heb het niet eerder verteld, omdat ik nog bang was voor een miskraam.

Wij hebben met Sinterklaas d.m.v een gedicht het aan de fam verteld (papa mama opa zus en zwager) de reacties waren super...

schoonmoeder weet nog niks zij reageerde de vorige keer met "vertel het me niet zo vroeg er kan nog van alles mis gaan hoor"... en dat gebeurde ook... dus zij mag wachten..
Verder weet niemand het nog..

Nou wij vinden het knap lastig hoor !

Onze beide families weten het wel. een vriendinnetje kwam ik tegen in het ziekenhuis dus daar kon ik niet om heen. Op me werk wilde ik eigelijk wachten tot 12 weken ( Ben nu 7 weken) maar dat gaat niet lukken denk ik hoor ! vind zo lastig om mijn mond te houden ! maar nog 1,5 week werken en dan heb ik 2 weken vakantie en ik denk dat ik het daarna lekker ga vertellen op me werk en dan komt de rest van zelf !

Iedereen succes met het super nieuws voor je te houden !

wij gaan het met de kerst vertellen. dat ik zo'n bijzonder moment onder de boom :) dat ik om die reden mijn mond blijf houden. Op mijn werk heb ik het nog niet verteld. Dat wordt wel lastiger omdat het fysiek nu al zwaar begint te worden.

Terug
Bovenaan