Hoe gaat het met iedereen? En met de baby's?

Ja, dat heb ik net gelezen onder een andere topic, maar ik dacht, laten we maar eens weer een nieuwe beginnen.

Lies, ik lees dat Tijs al rolt. Bram rolt sinds vorige week ook van zijn buik naar de rug, maar nog niet terug. Nu is hij natuurlijk al een stukje ouder, maar qua ontwikkeling beoordelen ze hem nog steeds alsof hij pas op 5 mei geboren zou zijn. Mijn moeder vond dit overigens ook vroeg. Dus ik denk dat gewoon snel de wereld willen ontdekken, hihi.

Bellen blazen en heel veel op zijn duim zuigen, doet Bram ook sinds een week of 2. Ook kwijlt hij veel meer. Op het kdv denken ze dat de tandjes er al aankomen. Zelf heb ik eigenlijk geen idee. Het ziet er wel lief uit zo'n duimpje in zijn mond, maar ik had liever dat hij de speen pakte, maar ja die wil hij niet.

Gisteren hebben we een fles met kunstvoeding geprobeerd om te kijken of hij die wel wil drinken. Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen en straks tijdens onze vakantie in september wil ik niet voor verrassingen komen te staan. Nou meneer vond het heerlijk en sliep daarna prompt 3,5 uur achter elkaar (en dat voor een middag).

Ik hoop dat ik wat minder moe wordt de komende maanden, want ik vind het een ramp. Geen energie meer over na een dag werken, kind en huishouden en dan wil je vriend ook nog aandacht :-(
Zucht.

Ik ga weer snel aan het werk.

Groetjes Miranda

He Klimmie

Wij waren op dezelfde dag uitgerekend. Mijn dochter is op 6 Mei geboren.
Ik geef ook nog steeds borstvoeding, maar denk nog niet aan afbouwen hoor. De eerste 6 maanden krijgt ze gewoon lekker melk van mij.

Op handjes knabbelen en kwijlen is hier ook aan de orde van de dag. Het speentje wil ze alleen om te slapen verder niet. Ach we zien wel of ze echt gaat duimen.

Omrollen doet ze nog niet. Behalve een keer toen ze heel boos was, maar dat was niet bewust omrollen.

Groetjes

Terug
Bovenaan