hoe gaat het met iedereen?

hey
Hoe gaat het met iedereen? met de kamertjes en andere voorbereidingen etc

Hier gaat het eigenlijk best goed begin aardig wat last van behoorlijk actief maagzuur te krijgen En heb nog steeds last van mijn bekken maar met het aantal uren wat ik werk fysio en een bekkenband is dit nog wel redelijk uit te houden
We zijn eindelijk met het verven van de baykamer begonnen Mijn man gaat er vanavond nog een keer overheen en dan is dat in ieder geval gebeurd
Als het helemaal klaar is zal ik het resultaat hier wel showen hahaha..

Nog maar 9 weekjes en dan heb ik gewoon alweer verlof Schiet al aardig op dus
mira mv marek en 24 weken zwv ??

Hey,

Ja hoor hier alles goed babykamer is bijna klaar alleen de meubeltjes op zijn plaats zetten, maar wij hadden ontzettend veel geluk want toen wij ons huis kochten hadden die mensen net een baby gekregen en de babykamer was geweldig qua kleuren dus daar hebben we niets aan hoeven doen!!

Na de verhuizing stond deze kamer tot het plafond toe vol met dozen die zijn nu bijna helemaal weg en kunnen de meubeltjes weer in elkaar want die hadden we nog van onze zoon Devon!

Met mijn gezondheid gaat het goed op wat kleine kwaaltjes na, maar ja je kan niet alles hebben zeg ik maar altijd!

Gisteren de pretecho gehad en we hebben ademloos genoten van ons kleine meisje die het heel goed doet!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ....

Hoi hoi,

Hier gaat het ook lekker. Het kwam allemaal in een stroomversnelling toen we vorige week de echo hadden gehad. Je beseft dan ineens hoe groot het kindje al is en dat je al over de helft bent. En inderdaad de datum van het verlof steeds dichterbij.

Ik werk sinds een tijdje 66% dat komt bij mij neer op 18 uur in plaats van 28 uur. ben tot 17 weken heel misselijk geweest nem erk dat dat echt veel impact heeft op mijn energie en weerstand. Nu kan ik op werkdagen wat eerder naar huis, is wel fijn. Ik trek het niet om tot 17.00 uur te werken momenteel.

Ze belden vandaag dat het behang binnen is, voor de nieuwe kamer van onze dochter en voor de babykamer. Volgende week komt er een vaste trap naar de zolder, waar de nieuwe kamer van onze dochter komt en daarna is het een kwestie van schilderen, behangen en inrichten, leuk werk! Morgen ga ik met mijn moeder op spulletjesjacht, we hebben al veel omdat het de tweede is, maar even kijken of er nog nieuwe gadgets zijn ;-)

met mij gaat het ook wel goed. ik loop al wel vanaf een week of 17 te sukkelen met harde buiken. erg lastig maar zolang ik het rustig aan doe heb ik er weinig last van. maar o wee als ik even een dagje druk ga doen....dan heb ik de hele dag en avond last van mijn buik.
de kleine groeit verder goed en is lekker druk. gisteren een keer extra bij de verloskundige geweest omdat ik de kleine minder voelde. ik denk dat die nu met de beentjes naar beneden ligt. mijn dochter deed dat ook rond deze tijd en dan voel je de bewegingen anders. de vk kon nog niet zeggen hoe de kleine lag want daar is die nog te klein voor. het hartje deed het gelukkig wel goed dus ben er nu wel rustiger onder.

groetjes sibje.....23 weken en 5 dagen zwanger

Hoihoi,

Hier gaat alles zijn gangetje... Op het werk wordt het steeds zwaarder en heb ook sinds een week of 2 dagelijks harde buiken. Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige dus ik ben benieuwd wat ze er van zegt....Ook bij mij begint 's avonds het maagzuur op te spelen maar voor de rest geniet ik iedere dag. Het lijkt wel of mijn buik met de dag groeit en ook de kleine voel ik steeds beter bewegen.
Wat betreft het kamertje....tja...daar hebben we nog niks aan gedaan. Wordt nu wel een tijd dus wie weet..in plaats carnaval???? We kijken wel. In dit huis doen we er niet zo veel aan.

Ik verlang naar het voorjaar maar ja...dat betekend ook dat de uitgerekende datum dichterbij komt.... als ik er nu over na denk dan gaat het allemaal wel heel erg snel! Misschien verandert dat nog tegen het einde... maar ik vind het allemaal reuze spannend!!!!

Over een paar weken een pretecho dus dan show ik ook met wat plaatjes!

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan