Hoe gaat het met iedereen?

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
...of is het forum echt helemaal uitgestorven?
Hier gaat het redelijk. Lukas huilt veel en dat is erg lastig zeker omdat hij ook nog een zus heeft. Niet dat zij ook lastig is, maar ik heb zo zo weinig tijd voor haar.

Ben benieuwd of hier nog iemand op gaat reageren of zal dit het laatste berichtje zijn hier.....

Liefs Trudi mama van Lukas (02-12-2009) en Jasmijn (12-02-2008)

ik ga nog steeds elke dag even kijken op het forum maar er gebeurt inderdaad helemaal niets....

hier gaat het heel goed... zo druk en onrustig de eerste was zo tevreden en rustig is dit mannetje!
ik ga af en toe in de wieg kijken of hij het nog doet ;o)
nu scheelt het ook wel dat Santana 4180 gr woog bij de geboorte, dan heb je nogal wat reserves en gaat het wat makkelijker... denk ik!?
grote broer is zo verschrikkelijk trots op zijn broertje dat ik echt op moet letten want hij plukt hem zo uit de wieg om te knuffelen.. en aangezien hij zelf nog maar 2 is en er niet bij kan gaat hij gewoon op een wankel krukje staan en dan kan hij er net bij

zelf ben ik gelukkig ook weer helemaal op de been! heb nu zelfs momenten gehad in de kraamtijd dat ik ook echt kon genieten!!!
maar het verdelen van de aandacht blijft moeilijk, gelukkig accepteert Hardjono zijn broertje helemaal en wil hij er gewoon graag bij in plaats van dat hij alle aandacht wil en Santana even niet! hij heeft heel erg dat "wij-samen" gevoel!!! en aangezien we het toch met zijn drietjes moeten doen vind ik dat wel heel fijn!

heb je trouwens wel goed gepland met de geboortedata; 2/12 en 12/2!

hoop dat er meer meiden blijven reageren, ook al zijn we nu allemaal errug druk met de kleintjes!!!

liefs
Joyce
mama van Hardjono en Santana

Hoi allemaal,
ga ook nog regelmatig even kijken. Nu de scholen weer begonnen zijn lukt het niet elke dag meer.
Hier gaat alles goed, Fenne is een heerlijk meisje. Komt s'nachts nog 1x en slaapt na de voeding weer verder.
Ze heeft nu de waterpokken echt zielig.
Maar volgens mij heeft ze er weinig last van. Maarja ze kan het me nog niet vertellen.
Nu de scholen weer begonnen zijn is het wel een stuk drukker en schipperen tussen ophalen en voedingen. Geef nog 7 (borst) voedingen op een dag en moet ook 3 of 4x op en neer naar school. Dus ik hou weinig tijd over voor wat anders. Het is echt nog even zoeken naar de beste dag indeling.
Maar verder is het ook heerlijk zo'n kleintje. De oudste twee zijn zo trots op haar. De middelste van 3 jaar knuffelt en kust haar het liefts heel de dag.
Ik heb zelf nog wel veel last van m'n bekken. Vooral m'n schaambeen en m'n stuitje doen erg veel pijn aan het eind van de dag. Dat is wel jammer. Maar ook wel een goede rede om nog een beetje rustig aan te doen.
Groet Janneke

Hallo allemaal,

Op 12 december is mijn tweede dochter geboren: Noa. Het gaat heel goed hier, ze is ook veel rustiger dan mijn eerste. Misschien komt dat doordat ik zelf ook rustiger ben en niet bij elk huiltje ga kijken wat er is. Overdag slaapt ze nog erg veel en 's avonds heeft ze wel even onrustige uurtjes maar 's nachts slaapt ze dan weer vier uur achter elkaar.

Wel is ze nu een beetje verkouden en daardoor drinkt ze soms heel kort, soms 5 minuten maar. Ze slaapt daarna wel goed, dus misschien krijgt ze toch wel genoeg binnen. Ik heb in ieder geval melk genoeg ( borstvoeding). Ik ga vandaag even wegen bij het consultatiebureau dan weet ik wat meer.

Ik hoop ook dat er meer nog gaan reageren en dat het een beetje levendig blijft hier. Al ben ik zelf ook niet actief. Ik zal meer mijn best doen : ) .

ook hier gaat het lekker.We gaan langzaam weer ons gangetje na de keizersnede...de wond is alleen nog niet helemaal dicht.Nicky wil ook alleen maar knuffelen met haar broertje,en klom gisteren ook bij hem in zn bedje...de deurklink moet anders..ppff.ze is zelf nog maar 22 maanden.en Kay is een lekkermannetje.Hij is van 16 december...hoest met jou ks trudy?groetjes,karin

hier gaat het ook hartstikke goed, Yaro huilt maar weinig, behalfe als ik dat zeg.... dan begint hij voor ineens te krijsen.
verder gaat alles zijn gangetje, hij slaapt zelfs bijna elke nacht al door, ik geef hem zolaat mogelijk de borst, meestal tegen 1uur snachts, en dan komt hij vaak pas weer om half 7 soms zelf half 9.
het is een heel tevreden mannetje
heel veel succes allemaal....
liefs milou, mama van Yaro Liwanu

Hier gaat het met Jonathan heel erg goed, hij groeit als kool. Hij komt 's nachts ook nog 1 keer en hij lacht en begint geluidjes te maken.
Helaas moest hij abrupt op de flesvoeding over doordat ik 2x een abces in mijn borst had en deze operatief verwijderd zijn en dat leverde bij hem weer krampen op. Met mezelf is het dus nog niet top maar dat zal vanzelf ook wel weer komen, we houden moed.

Gr. Jacq

Hier gaat het ook prima!
Laatste week is ze wel veel jengelig, niet willen slapen en soms echt krijsen.
Zo jammer, want de eerste 3 weken was ze super rustig...
Maar goed, dat zal ook wel weer over gaan.
Ik vind het alleen zo zielig voor haar...

Ik ben voorzichtig begonnen met kolfen, maar ben bang dat ze door het flesje nog meer last krijgt van krampjes!
Helaas slaapt ze nog niet door. Om 0.00 uur geef ik haar voeding en dan komt ze nog rond 3 á 4 uur en dan maak ik haar om 8 uur weer wakker.

Terug
Bovenaan