Hoe gaat het met iedereen?

Zal met mezelf beginnen.

Hier gaat het goed. Met ingang van deze maand ben ik wat minder gaan werken. Ik werk nu zo'n 16 uur per week. Waarvan 3 avonden en 1 ochtend. Ik werk in de zorg en kan daardoor ook in de avonduren werken. Erg handig, want ik heb zo weinig opvang nodig.

Danae doet het ook erg goed. Is enorm wijs. (vond de kinderarts ook al!) Tegenwoordig is ze helemaal into de sprookjes. Ze verzint hele verhalen om te eindigen met: en ze leefden nog lang en gelukkig. Het eind. HAHA! Ze wil erg graag naar school en is er dus ook echt aan toe. Nog 1,5 maand en dan mag ze gaan wennen. Zal de eerste paar keren best vreemd zijn, maar ook best lekker.

Grote broer Thom word eind deze maand alweer 7. Tja, kleine ventjes worden groot! Zijn eerste tand heeft hij 1 februari gewisseld en nr 2 zit goed los. Dat duurt ook vast niet lang meer. De onderzoeken w.b.t. zijn groeihormonen zijn afgerond. Hij heeft een afwijkende waarde wat betreft het hormoon voor de skeletgroei, maar dat is niet voldoende om er iets aan te doen. En omdat er geen andere duidelijke redenen zijn waarom zijn skelet te klein is voor zijn leeftijd, laten ze het voorlopig zo. Er zou mogelijk sprake kunnen zijn van iets erfelijks, maar onderzoek daarnaar is onnodig en vervelend. (vlgs de artsen) Het advies: Laat hem maar lekker kind zijn! En laten wij daar nou ook zo over denken! Over een half jaar hoeven we met beide kinderen pas weer terug te komen. (i.v.m hun epilepsie) Ondertussen is hij druk bezig met zwemles. We hopen dat ie net voor of anders net na de zomervakantie mag afzwemmen voor diploma A.

En hoe gaat het bij jullie?
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan