Hoe gaat het met iedereen?

Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels de 20weken echo achter de rug en die was in 1 woord geweldig!!!!!
Helemaal goed geen gekke dingen hiep hoi.
Mijn babypupke is gezellig aan het spelen in mijn buik dat vindt ik wel fijn weet ik dat hij oke is!
Eindelijk mag ik ook echt gaan genieten en mij verheugen op onze kleine man.
Gister ledikantje,commode,kinderwagen en box besteld echt leuk om te doen!
Voel me verder ook goed alleen mijn bekken is minder maar ach dat heb ik er graag voor over!!!
Hoe gaat het met jullie?

Liefs Pupke
21weken+1dag

Hai hai,

Mag niet klagen, heb alleen een ontsiert linkerbeen met spataders, af en toe acute maagzuurmisselijkheid.
Klachten die over een x aantal weken minderen. De jongedame in mijn buik is heel erg actief, wat ik me herinner van mijn zoontje, die was wel wat rustiger. Toch is het een wonder en een intiem gevoel die bewegingen. Hoef alleen maar wat meidenkleertjes aan te schaffen en een nieuwe flessenset, voor de rest hebben we alles!
Snuffel af en toe in de winkel heerlijk door dat goddelijke roze en probeer me daar bij een zelfde soort snoetie voor te stellen als mijn zoontje.
Ben erg benieuwd hoe ze er uit zal zien, eerst nog maar even heerlijk verder dromen!!

Liefs Annet
22 weken + 1 dag

Heb ook nergens last van. Ben nog snel moe maar dat is alles. En die spataders heb ik nog van mn eerste zwangerschap overgehouden, maar ik ben toch niet zo van de korte rokjes dus zo lang ik er geen last van heb laat ik ze gewoon lekker zitten. De kleine is ook heerlijk actief in mn buik. Wij hebben ook alles nog van de oudste. Ik mis al dat shoppen wel een beetje haha. Heb ook nieuwe flessen aangeschaft, ga wel proberen bv te geven maar flessen heb je eigenlijk toch wel nodig.

Thamara
22weken+5 dagen

wij hebben inmiddels ook de 20 weken echo gehad, alles met onze zoon was goed, alleen heb ik een vleesboom van 2 cm en dat kan gaan groeien en dan kan ik last van krijgen. verloskundige zegt dat ik me er niet druk om moet maken maar ergens doe ik het wel. krijg wel weer met 30 weken een echo. dus ben benieuwd. verder ontzettend moe. ben ook minder gaan werken, maar helpt nog niet echt. maar zolang mijn zoontje het maar goed doet, dan mag ik niet klagen.

groetjes maris

23 weken en 3dagen

wij hebben inmiddels ook de 20 weken echo gehad, alles met onze zoon was goed, alleen heb ik een vleesboom van 2 cm en dat kan gaan groeien en dan kan ik last van krijgen. verloskundige zegt dat ik me er niet druk om moet maken maar ergens doe ik het wel. krijg wel weer met 30 weken een echo. dus ben benieuwd. verder ontzettend moe. ben ook minder gaan werken, maar helpt nog niet echt. maar zolang mijn zoontje het maar goed doet, dan mag ik niet klagen.

groetjes maris

23 weken en 3dagen

Ik ben nu 22+4 en alles gaat prima. Ik voel me goed alleen af en toe wat benauwd. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik met 5 maanden niet meer fietsen door een pijnlijk bekken en nu gaat dat gelukkig nog prima. M'n buik begint nu echt te groeien en dat is toch weer heel erg leuk. Ik ben er dan ook megatrots op! We hebben op de echo gezien dat we een meisje verwachten dus ook wij zitten op die roze wolk. We hadden al een jongen en nu een meid dus wat willen we nog meer?! De babykamer vordert ook al aardig, we moeten nu alleen de aankleding nog doen het grote werk (behangen, laminaat leggen) is gedaan.

Groetjes Patricia

22 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan