hey allemaal
ik vroeg me af hoe het nu met iedereen gaat??
zijn alle mama's al weer bijgekomen?
hoe zijn alle papa's eronder\/
en evt. broertjes/zusjes?
en hoe doet de kleine het??
hier gaat alles heel goed.
aleiyah is morgen al weer een maand.
die maand is voorbij gevlogen.
op dit tijdstip, precies een maand geleden lag ik vollop in mn weeen. als ik er weer aan denk, voel ik gewoon de pijn alweer whahaha.
aleiyah doet het op zich heel goed.
ze huilt ontzettend veel, is ontzettend afhankelijk van haar speentje en had veel last van krampen.
lang leve de cinababy!
had eerst infacol, maar dat hielp totaal niet en cinababy was echt een uitkomst.
sindsdien is ze al wel een stuk rustiger, maar toch huilt ze nog steeds veel.
nathalia is een super grote trotse zus. aleiyah is echt haar alles! als aleiyah huilt, rent nathalia er gelijk naar toe en zegt dan dingen zoals|:
stil maar boeffie, wat is er lieverd, ben je je speentje kwijt schat enz.
ook wilt ze aleiyah heel veel vasthouden, en geeft wel 100 kusjes op een dag aan haar zusje.
ik was diezelfde dag al weer op de been, deed alles al weer (tis dat ik echt niet mocht stofzuigen van de kraamhulp, anders had ik dat ook nog zelf gedaan)
was 18 kilo aangekomen deze zwangerschap, maar zit al weer bijna op mn oude gewicht (48 kilo)
nog 3 kilo te gaan.
k moet nog wel heel erg wennen aan die nachten.
gelukkig komt ze tegenwoordig nog maar 1 keer per nacht, en dat is nu om 5 uur.
dus wat dat betreft heb ik nog niks te klagen, ik weet t maar toch is het vermoeiend, om uit je slaap te worden getrokken hahaha.
ach, tis nog maar eventjes. hopelijk slaapt ze binnenkort de nachten door.
mn vriend is de trotste papa van de hele wereld.
hij is ontzettend gelukkig met "zijn 3 meiden"zoals hij dat zelf zegt.
hij heeft het zelfs al over een 3e kindje! whahaha moet er toch niet aan denken op dit moment.
over 2 jaar zien we wel weer verder.
(tis altijd maar de vraag of het dan nog gaat lukken ook maar das een heel ander verhaal)
nou meiden, ik ben benieuwd hoe t met iedereen gaat.
als er nog meiden zijn die moeten bevallen": heel veel succes!
liefs, do
p.s.ze schelen precies 2 jaar en 4 maanden, mn 2 dochters
ik vroeg me af hoe het nu met iedereen gaat??
zijn alle mama's al weer bijgekomen?
hoe zijn alle papa's eronder\/
en evt. broertjes/zusjes?
en hoe doet de kleine het??
hier gaat alles heel goed.
aleiyah is morgen al weer een maand.
die maand is voorbij gevlogen.
op dit tijdstip, precies een maand geleden lag ik vollop in mn weeen. als ik er weer aan denk, voel ik gewoon de pijn alweer whahaha.
aleiyah doet het op zich heel goed.
ze huilt ontzettend veel, is ontzettend afhankelijk van haar speentje en had veel last van krampen.
lang leve de cinababy!
had eerst infacol, maar dat hielp totaal niet en cinababy was echt een uitkomst.
sindsdien is ze al wel een stuk rustiger, maar toch huilt ze nog steeds veel.
nathalia is een super grote trotse zus. aleiyah is echt haar alles! als aleiyah huilt, rent nathalia er gelijk naar toe en zegt dan dingen zoals|:
stil maar boeffie, wat is er lieverd, ben je je speentje kwijt schat enz.
ook wilt ze aleiyah heel veel vasthouden, en geeft wel 100 kusjes op een dag aan haar zusje.
ik was diezelfde dag al weer op de been, deed alles al weer (tis dat ik echt niet mocht stofzuigen van de kraamhulp, anders had ik dat ook nog zelf gedaan)
was 18 kilo aangekomen deze zwangerschap, maar zit al weer bijna op mn oude gewicht (48 kilo)
nog 3 kilo te gaan.
k moet nog wel heel erg wennen aan die nachten.
gelukkig komt ze tegenwoordig nog maar 1 keer per nacht, en dat is nu om 5 uur.
dus wat dat betreft heb ik nog niks te klagen, ik weet t maar toch is het vermoeiend, om uit je slaap te worden getrokken hahaha.
ach, tis nog maar eventjes. hopelijk slaapt ze binnenkort de nachten door.
mn vriend is de trotste papa van de hele wereld.
hij is ontzettend gelukkig met "zijn 3 meiden"zoals hij dat zelf zegt.
hij heeft het zelfs al over een 3e kindje! whahaha moet er toch niet aan denken op dit moment.
over 2 jaar zien we wel weer verder.
(tis altijd maar de vraag of het dan nog gaat lukken ook maar das een heel ander verhaal)
nou meiden, ik ben benieuwd hoe t met iedereen gaat.
als er nog meiden zijn die moeten bevallen": heel veel succes!
liefs, do
p.s.ze schelen precies 2 jaar en 4 maanden, mn 2 dochters