hoe gaat het met iedereen?

hoi meiden,
was benieuwd hoe het met jullie ging?
hier gaat alles zijn gangetje,weinig klachten alleen afentoe een beurs gevoel bij mijn ribben.
hoor jullie wel weer
groetjes

Hoi hoi,
Ik heb last van veel kwaaltjes en vind het wel zwaar nu. Maar het gaat met zijn ups en downs... de ene dag voel ik me goed, de andere dag zie ik het niet meer zitten en ben ik het spuugzat. Doe maar gewoon lekker rustig aan en ben erg benieuwd wanneer de kleine zich aandient. Merk wel dat het steeds meer begint te rommelen..
Waar ik echt nog van geniet is het getrappel in mijn buik (ondanks dat dat ook behoorlijk in de weg kan zitten) Straks is dat wel weg en dat ga ik denk ik heel erg missen!

Succes allemaal met de laatste loodjes.. Het is bijna zover!!
Liefs rosan

Hier gaat alles ook met up en downs. Vorige week had ik nog erg veel energie, maar nu kost alles me meer moeite. Mag ook wel, ben inmiddels 37weken en 4dagen zwanger.
Het rommelt ook al lekker hier, veel harde buiken en kramp. Vandaag naar de verloskundige geweest, die gaf aan dat het goed kan dat de baarmoedermond al aan het vestrijken is. Kan de bevalling nog wel even duren, maar toch mooi dat er al wat voorwerk wordt gedaan. Dat scheelt weer met de bevalling.

@Rosan: Dat getrappel ga ik ook echt missen denk ik!
Hoewel ik het soms ook echt zat ben. Nou schijnt het dat baby's vlak voor de geboorte rustiger worden om energie te sparen voor de bevalling. Nou dat heeft die uk van mij niet echt begrepen. Maar ja dat drukke heeft het zowel van papa als mama (wij kunnen ook echt van die stuiterballen zijn!)

Iedereen succes met de laatste weken!
Liefs Maartje

Haha mamaartje.. herkenbaar! Onze kleine uk lijkt het ook niet helemaal begrepen te hebben ;) Die is ook drukker...

Geinig.. we zijn bijna gelijk ver, ik ben 37w en 3d!

Hey, hier 37 w en 2d. ondanks dat de kleine al wel helemaal ingedaald heeft ervaar ik ook veel hinder bij bij mijn ribben. Vooral als ik rechtop zit....Als ik tv aan het kijken ben of aan het internetten hang ik dus lekker onderuit. Verder beweegt ze nog lekker veel en heb ik het idee dat we de 40 weken wel gaan volmaken.Nog geen voorweeën of extreem veel harde buiken. Probeer wel iedere dag nog een activiteit te hebben anders duurt de dag zo lang. Gelukkig moet de hond ook uit dus regelmatig rondje op de fiets en morgen lekker een gezichtsbehandeling.

Oh en ik kan zo niet wachten tot ons kleine meisje er is. Ben zo nieuwsgierig naar haar!!!

de kleine wordt bij mij nu wel veel rustiger,en veel krampen in mijn buik en rug.
van mij hag het wel komen heb er echt zin in, en ja de kwaaltjes horen er bij helaas.
ik ben nu 37 weken en 4 dagen.
good luck iedereen.

Terug
Bovenaan