Hoe gaat het met iedereen?

Hey!

hier gaat het super! We zijn zo goed als gewend aan 2 kids en we hebben een ritme. dat heeft lang geduurd. Eindelijk een beetje aan het genieten!

En met jou?

Hallo,

Hier ook een 2009 mama (december) en ik ben nu ook een juli 2011 mama. Het zijn beiden jongens en ik moet eerlijk zeggen dat het begin goed verloopt.
Mijn oudste is wel gevoelig op zijn longen en daar gebruiken we een puf voor, zijn er nu mee begonnen. Verder is hij veel ziek geweest, maar hoop dat we dat nu achter ons hebben gelaten.

Hoe is het verder bij jullie? En hebben jullie 1 of meerdere kindjes.

Hoi Bloempje,
Hier gaat het ook prima. Noah is een heerlijk (druk) lief mannetje en we genieten enorm van 'm!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog altijd heel erg blij ben dat we even hebben gewacht / wachten met een tweede kindje. Misschien als Noah straks naar de basisschool gaat dat het weer gaat kriebelen, maar voor nu vind ik het echt top met één kindje. Nu Noah wat ouder en dus ook steeds zelfstandiger wordt ben ik weer wat meer in mijzelf aan het investeren. Ik ben bijvoorbeeld begonnen met een HBO opleiding 1 avond per week, ben een eigen bedrijfje aan het opstarten en ben gestart met pianolessen. Allemaal dingen waar ik veel voldoening uit haal, naast het moederschap :)

Erg fijn te horen dat het met jou ook goed gaat en je een ritme heb gevonden! Is je grote meid blij met haar kleine broertje?

Liefs, 10e

Hey!
Ook hier alles goed met de kids (Thomas 8-1-2009 en Hanna 24-12-2010). Alles gaat zo z'n gangetje en ik heb nog tijd over voor mijn werk en hobby's. Heerlijk gewoon! Sinds kort heeft Thomas geleerd om te vertellen hoe zijn dag was en dat is erg leuk. Nu kan hij ook aan tafel vertellen wat hij die dag gedaan heeft. "Gaat goed, heb geverderft en getekenet, juf ook goed, heb ook buiten gespeeld"
Hanna is top! Een heel ander kind dan Thomas, maakt meer drukte, en ligt in alle ontwikkeling 2 maanden voor op hem.
Sinds kort is er ook een 3e kindje op komst die zal zich 6 april aandienen. Beetje een verassing maar wel een erg leuke, en hoe alles verder moet. Ach dat loopt wel los, ik maak me er nog niet teveel druk om, waarschijnlijk loopt Hanna tegen die tijd al en Thomas is zooo makkelijk.

Hoi Caat,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

En ja, heerlijk he dat geklets. Ik vind het echt briljant. Ook zo schattig hoe ze woorden in voltooid verleden tijd proberen te benoemen. (ik heb 'zag twee beren' gezingt)
Ik merk nu ook dat Noah steeds meer fantasie gaat toevoegen aan de dingen die hij zegt. Zo zagen we gister bijvoorbeeld een vliegtuig vliegen en toen ik aan hem vroeg; waar denk je dat die heen vliegt? Zei hij: 'naar z'n vriendjes vliegtuigen!' Hahahah.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs, 10e

We hadden het laatst over "Debora" aan tafel, Thomas pikte alleen "boren" open begon een heel verhaal over "de boore ging ook mee, boren brrrr brrrrr. Papa ben jij geboren, ik wel, boren brrrrr. "

Vanmiddag ook met een maatje aan het spelen. Het jongetje vroeg: "Hoe heet jij?" Thomas antwoord "Thomas Bus" Het jongentje antwoord: "Ken ik niet, ik ken alleen trein Thomas"

Hallo allemaal,

Hier gaat het ook super met de kids!!! Kevin word in januari alweer 3 jaar en Jessica word in maart alweer 5 jaar, ze worden snel groot en heel wijs maar het is nu wel genieten hoor met al hun zegjes en laten zien wat ze kunnen haha!!!

Caat gefeliciteerd met je zwangerschap, en geniet ervan het gaat snel voorbij!!!

Groetjes sandy

Terug
Bovenaan