Hoe gaat het met iedereen??

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een fijne zwangerschap tot nu toe? Of toch ook wel last van kwaaltjes?

Ik zit nu thuis, ben met vervoegd verlof gegaan. Ben zwanger van een tweeling. Bij mij gaat alles niet zo makkelijk. De eerste zwangerschap van mijn zoontje verliep zo makkelijk, maar deze zwangerschap is zo anders. Heb veel last van bloedverlies doordat één placenta bij de baarmoedermond ligt. Ik hoop echt dat dit nog bijtrekt, want heb continue bloedverlies nu. Niet leuk! Moet heel rustig aandoen.

Ben benieuwd hoe het met jullie is!

Liefs!

hier ook niet zo denderend.
Ik werk nu 50% (4 halve dagen) i.v.m. bekkenklachten.

Gister de verloskundige gebeld, heb zo'n last van de buik (bovenin de buik, soort band gevoel). ze zegt dat het niks is en dat het gewoon de darmen zijn, dus daar moet ik maar op vertrouwen dan.

Deze zwangerschap is zo anders als de 1e. ik ben ontzettend onzeker en heb er geen goed gevoel over. Denk steeds dat er iets met het kindje is, terwijl ik ook wel weet dat dat helemaal niks aan de hand hoeft te zijn. vorige week nog controle gehad en toen was alles goed.

liefs.

Hoi, wat sneu voor je dat je zwangerschap zo pittig is zeg! Hopelijk kun je het rustig aan doen een beetje volhouden.
Zelf blijf ik moe, en dat vind ik echt heel vervelend. Heb steeds zo'n zwaar gevoel in mn lijf. Wil weer graag gaan sporten, maar heb gewoon geen energie.
Hopelijk doet de rest het beter!
Lfs Jeany

Wat vervelend! Heel thuis en half thuis, heb t bij de oudste ook gehad en dan duurt alles, lang.

Hier gaat t wel. Krijg langzaam wat meer energie, ben zelf begonnen met floradix. Jeany, misschien is dat ook wat voor jou? Heb nl zelf al wat laag hb, bij zwangerschap wordt dat nog later en wil niet aan de staalpillen straks.

Ben wel best onzeker. Heb t idee dat ik de baby voel, maar heel onregelmatig. Gelukkig volgende week weer ff t hartje horen. En ben erg ongeduldig. Wil graag kleertjes wassen en t kamertje in orde maken, maar mn man gaat pas met de kerstvakantie klussen. Willen eind februari alles klaar hebben en dan kan ik gaan wassen...

hier gaat het ook goed ik begin iets meer energie te krijgen dus dat is wel ff lekker kan gisteren ook ff goed het huis schoonmaken haha dus heb er ff gebruik van gemaakt. en mijn zwangerschap kleding gewassen. want nu gaan mijn grotere broeken ook strakker zitten is niet fijn nu 13+3.
en ik wil zo graag kleertjes kopen maar wacht nog even voor het geslacht haha.

groetjes natasja

Tjee, wat balen dat het voor veel zo zwaar is...
Hier mag ik eigenlijk niet klagen . Gaat opzich best goed, de kleine lijkt zich goed te ontwikkelen, voel hem/haar al best vaak bewegen en begin langzaam wat meer energie te krijgen.

Maar toch klaag ik best veel ;-)
Bij mijn eerste twee had ik volop energie en zo goed als geen klachten: nu ben ik toch veel moe voor mijn doen, heb snel last van mijn banden als ik veel loop en/of fiets, heb ook zo een zwaar gevoel in mijn lijf en zouy eigenlijk opzoek moeten naar werk, iets wat niet zo makkelijk is als je zwanger bent :(

Maar ach, heb opzich niet echt te klagen... De kwaaltjes zijn minimaal en aangezien ik nog geen werk heb kan ik het redelijk rustig aan doen (al ben ik wel druk met mijn twee jongens). Een derde zwangerschap en het feit dat ik ouder ben dan bij mijn eerste twee maken gewoon een heel verschil.

Iedereen veel sterkte en vergeet niet ook nog te genieten ;-)
Liefs,.

@Mamalove, wat vervelend voor je zeg, ik zal er helemaal onzeker van worden.
hopelijk voel en gaat het snel wat beter met je!
knuffel!!

ik ben nu 14weken en blijf best moe.
ook ik heb snel last van mijn banden. de gyn. zei dat ik t beste op tijd aan kan kloppen bij de fysio.
vlg week hebben we geslachtsbepaling!

Terug
Bovenaan