Hoe gaat het met iedereen?

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met iedereen, ik lees wel een hoop op Facebook maar er zijn er ook een aantal die daar niet zitten..

Hier gaat alles goed, mag echt niet klagen.. Buik groeit goed en de kleine man beweegt de hele dag..

Groetjes Kelly

Hier ook alles weer goed, groei ook nog steeds door inmiddels totaal nu 7kilo aangekomen, ik begin wel steeeds meer te eten.

Vorige week woensdag in de avond flauwgevallen Wat schrikken is dat.
mn man stond onder de douche, maar naar het horen van die klap, zo met zn handdoekje en nog hartstikke nat naast me.
Ik ben stukjes kwijt.
Dokter erbij, enorme lage bloeddruk 80 op 70.
Volgende dag spoedecho gehad, voelde geen beweging meer. Maar alles was gelukkig goed:)
Naar 3dagen voelde ik weer beweging.

Nu alles weer goed! regelmatig nog last van lage bloeddruk maar dan eet ik n zoutdropje en voel ik me weer goed.

Dat is even schikken geweest!! Ik ben in het begin van de zwangerschap ook flauwgevallen in de viswinkel :) ook door een lage bloeddruk. Ik voel het gelukkig u wel aankomen en dan snel wat eten naar binnen :)

Wooow das schrikken!! Fijn dt alles met de kleine in elk geval goed is. Houd je het zelf ook nog een beetje vol Linda?
Bij mij... Tja, nog hetzelfde. Afgelopen week bij gyn ivm eiwit in de urine, maar bloeddruk was gelukkig goed (die daalt in tegenstelling tot de stijging die ik had verwacht). Ik heb 24u urine gespaard (was nog geen halve liter) en komende vrijdag weer terug. Ik hoop dat ik ook dan weer gewoon naar huis mag.
Verder voel ik de kleine enorm goed en veel bewegen. Je kan het zelfs aan de buitenkant al zien. Hebben jullie dat ook?

@Okkie.
Hier ook al veel bobbels aan de buitenkant te zien.
Opzich houdt ik t nog aardig vol, alleen worden sommige dingen wat zwaarder als normaal, trap stofzuigen, en de wasmand naar boven dragen maar daar heb ik normaal met 1hand al wat moeite mee.
Vanwege mij achtergrond met epilepsie en vermindering van medicijnen, zoals jullie weten. dachten we eerst op n epileptische aanval! De dokters ook. En dat was in eerste instantie ook mn gevoel. Maar gelukkig niet!
@Kaaskoppie.
Ik ben gelukkig niet op mn buik gevallen, maar tegen de deur en schouw op mn rug.

Vandaag stop ik wel met mn werk als gastouder, laatste dagje . dus morgen al met "zwangerschapverlof"

Oja, bij de spoedecho zeiden ze n meisje en 20WK echo n jongen dus we weten net zoveel toen als we het niet wisten. Haha... Afwachten de 25e krijgen we n echo, en gaan we t weer vragen.

Hier ook alles goed, de gebruikelijke klachten, lage rugpijn en last van mijn schaambeen, als ik een beetje er op let en regelmatig ff zit, is het nog goed vol te houden, de baby voel ik ook goed, de hele dag door, als ik goed op let zie ik heel soms een propje aan de buiten kant, maar nog niet heel goed, vorige week heeft mijn man pas de baby kunnen voelen, ik ben nu 23.5 weken...

Bij mij over het algemeen prima. Afgelopen nacht plots enorme kramp in mijn kuit. Ook moet ik nu steeds 1 a 2 keer m'n bed uit om te plassen... moe word ik er van!

Ik ga nu iedere week naar yoga, wat heerlijk is dat!
De ademhalingsoefeningen geven veel rust. Zijn er meer mensen die aan yoga/gym doen?

Terug
Bovenaan