Hoe gaat het met Indy?

A

Anoniem

Guest
Hoi Indy,

Hoe gaat ie? de 25e is de spannende dag voor je toch?

Voor mij de 30e.

Het duurt allemaal veeeeels te lang.

Groetjes,
Leeuwtje

hai Leeuwtje,

Wat lief dat je een berichtje voor me geplaatst hebt. Maar helaas gaat het niet goed met me. ......ik ben gisteren ALWEER ongesteld geworden. We zijn
er helemaal kapot van. We hadden dit ook eigenlijk niet zo zien
aankomen, hadden er wel vertrouwen in. Dit is alweer een mega klap voor
ons die we weer samen moeten verwerken.
We hebben nog een cryootje, maar daar wil ik echt nog niet over nadenken. Het heeft eventjes allemaal wat tijd nodig.
Ik hoop dat jij beter nieuws hebt over een week.

Bedankt voor je medeleven!

Liefs indy

Lieve Indy,

Meid, ik heb zo met je te doen. Ik had zo voor je gehoopt dat deze poging jullie wonder zou worden. Ik wil je heel veel sterkte wensen, neem er de tijd voor.

Hele dikke knuffel, Ibbeltje

He Indy,

Wat een teleurstelling weer zeg..
Kan begrijp het heel goed dat je even aan helemaal niks meer kan denken..

heel veel sterkte.

xx

Hoi lieve Indy, ik lees net je berichtje, meid, wat enorm verdrietig voor jullie! Dit was de 3e poging toch? Ik ben al heel lang niet op dit forum geweest, maar toevallig kwam ik net weer eens een kijkje nemen en lees ik dit!

Woorden schieten tekort, neem de tijd voor elkaar en denk pas aan die cryo als je er samen klaar voor bent!

Dikke kus van Pleun

lieve, lieve meiden

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heel fijn om op deze manier steun te krijgen. Echt lief hoor! Ik hoop snel dat jullie wél goed nieuws hebben, ik zal jullie dan snel volgen!!!!!!Gelukkig gaat het alweer wat beter dan gisteren, al kan ik soms moeilijk geloven dat we weer bij af zijn. Maar....hoe raar het ook klinkt. We blijven er vertrouwen in hebben dat het goed komt.

Dikke poennie van Indy

Hey Indy,

Net zoals aan Kruimel gingen mijn gedachten ook naar jou deze week en ziehier een berichtje aan jou. Helaas weer slecht nieuws. Meid ik weet niet wat ik moet zeggen. Neem de tijd inderdaad om het te verwerken.

Wel goed dat jullie er nog steeds vertrouwen in hebben. Moed houden hoor. Het zal toch echt wel lukken. En ik lees dat je nog een cryootje in de vriezer hebt? dat is ook altijd goed nieuws.

Ik blijf voor je duimen en aan je denken.

Veel liefs
Nicole

Terug
Bovenaan