Hoe gaat het met Jelle?

Zoals jullie zeer waarschijnlijk allemaal vraag ik me ook af hoe het met Jelle en z'n paps en mams gaat.... iemand op de hoogte misschien? Ondanks dat je elkaar niet kent is het toch mooi om te zien hoe iedereen ook in het feb 2010-"clubske" met elkaar meeleeft.....

ook jullie dames veel succes met de laatste weekjes.... wij kijken uit naar de bevallingen van de dames van december en jullie misschien wel naar de dames van januari.... want zo kom je elke keer weer een weekje dichterbij de komst van onze prachtige wondertjes.....

Groetjes en liefs!
Sunny januarimama

Hoi allemaal,

Bedankt allemaal voor al die berichtjes!
Het gaat de goede kant op met Jelle. Hij krijgt zijn maximale voeding (gelukkig gaat het kolven erg goed en produceer ik erg veel melk).
Hij hoeft alleen 's nachts nog aan de CPAP en overdag heeft hij een brilletje onder zijn neus om wat extra lucht te geven. Hij moet nu echt gaan omschakelen om helemaal alleen te gaan ademen. Maar het gaat de goede kant op. Als hij dat kan mag hij naar het andere ziekenhuis over. Over de 1500gram is hij al.
Morgen weer een wekelijks gesprek met de arts. Iedereen die voor Jelle zorgt op de NICU (hij blijft daar want op High Care is geen plek) is erg positief en vinden hem erg lief. Ook eigenwijs. Poepen kan hij als de beste, vooral als net de luier open is....wij dus lachen..!! Ook heeft hij erg vingervlugge vingers, voordat je het weet heeft hij de slangetjes weer uit zijn neus getrokken. Hij weet al goed wat hij wil. Het buidelen is ook erg fijn, doen we 2x per dag. Dan ligt hij na de voeding heerlijk te slapen en te luisteren naar de verhaaltjes die we voorlezen. Ook kan hij nu erg goed ons bekijken, zo'n grote oogjes. Nu hopen dus dat hij snel over kan en daarna snel naar huis. Jammer genoeg zal dat pas eind jan begin feb zijn.........

Groetjes opaal, papa en jelle

Hi opaal,

Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat! Zo zie je maar dat het ook met prematuren baby's heel goed kan zijn. Wel lijkt het me erg druk, maar je hebt wel wat om naar uit te kijken! Het naar huis gaan!

Houd je ons op de hoogte?

Gr. Tamara.

Hoi Opaal,

Wat fijn dat Jelle het zo goed doet!
Sterk manneke dus!
Hopelijk mag hij inderdaad snel over naar een ziekenhuis in de buurt. Dat geeft jullie ook wat meer rust. Heerlijk dat je zo goed kan kolven. en dat Jelle er zo lekker op groeit.
Ik hoop voor je dat hij al voor de uitgerekende datum mee naar huis mag nu hij alles zo goed doet!

Groetjes Suus
(mama van een grote Jelle, bijna 4)

Terug
Bovenaan