Hoe gaat het met jullie ALLEMAAL (en Femmy)?????

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal
Vorige maand zat ik nog regelmatig op het forum maar ik ging verhuizen en zit nu nog midden in een ernorme verbouwing. En heb nog geen internet (erg fijn weer)
Dus heb ik even ingelogd via mijn ouders computer en wilde even wat van mij laten horen (voor degene die nog weten wie ik ben).
Iedereen die zwanger is geworden in de tussen tijd: Van    gefeliciteerd
Iedereen die helaas nog niet zover is: Sterkte en klus ze.
Zelf zit ik in ronde 4 en mijn NOD is 16 april (vruchtbaar Pasen????)  Ik dacht eerst 6 april maar toen ik aan de gang ging met ovulatie testen bleek ik pas veel later mijn eisprong te hebben. Waarschijnlijk (hoop ik) zijn de meeste Pilresten uit mijn lijf. Dus ik wacht nog   "lekker"af. Enne Femmy? hoe is het met jou?

Nou ik hoop mij weer snel op een regelmatige basis bij jullie te voegen ( liefst op het januari forum natuurlijk).

Veel sterkte en groetjes van Pam

he pam...

ben cenn,en ook vrij nieuw hier... hier gaat het... heb vandaag de gyn overleefd(zie topic) !!!!

succes met verbouwen/verhuizen!!!! (en klussen)

zal je vast nog vaker zien dan...

tot later xxx

Ja ik ben nu dubbel aan het klussen en manlief ook   haha maar als het mee zit kunnen we na de verbouwing meteen de kinderkamer in orde maken (hope so) daar zijn we eigenlijk voor verhuisd (om een groot huis te vullen te beginnen bij 1 ) succes he

hihihihihihihi dubbel klussen!!!?!? leuk leuk!!

nou dan hoop ik voor je dat er snel 1tje mag komen in je buik!!!!

succes meid met al dat klussen (hihih)

xxx

Hee Pam,

Nou welkom weer hier op het forum...
Zelf ben ik hier een week oud...haha...
Heb vandaag met tranen in mijn ogen mijn ongi weer zien komen...
Dus moet ik starten met de 17e ronde alweer..
Als het goed ligt deze week voor mij een verwijsbrief klaar voor de gyn...
Klote dat het zover heft moeten komen..maar hoop nu wel op nieuws waarmee ik goed verder kan...
Nou heel veel succes met klussen voor dat wat we zo graag willen allemaal...

Liefs Linnepinnie

Hoi Pam,

Leuk dat je weer eens op het forum bent, ik vroeg me al af hoe het met je is!
Jij moet nog even afwachten dus, hoop dat het is gelukt m.b.v. ovulatietesten.
Ik heb ga al weer naar de volgende ronde en nu NOD 04 mei. (als het goed is want had in feb/maart een cyclus van 35 dagen)
Ben begonnen met tarwekiemoliecapsules en zit erover te denken om ook ovulatietesten te gaan halen.

Kom net van m'n schoonzus af die op het punt staat te bevallen, gistermiddag vliezen gebroken maar nog steeds geen weeen dus.........afwachten. Als het niet vanzelf komt word ze woensdagochtend ingeleid en word ik voor het eerst tante.
Kei leuk maar ook wel erg confronterend want  wil zelf ook zooooooooo graag!!!!

Veels succes met wachten en de verbouwing!

Liefs Fem(mi)

Hoi Pam,

Leuk dat je weer eens op het forum bent, ik vroeg me al af hoe het met je is!
Jij moet nog even afwachten dus, hoop dat het is gelukt m.b.v. ovulatietesten.
Ik heb ga al weer naar de volgende ronde en nu NOD 04 mei. (als het goed is want had in feb/maart een cyclus van 35 dagen)
Ben begonnen met tarwekiemoliecapsules en zit erover te denken om ook ovulatietesten te gaan halen.

Kom net van m'n schoonzus af die op het punt staat te bevallen, gistermiddag vliezen gebroken maar nog steeds geen weeen dus.........afwachten. Als het niet vanzelf komt word ze woensdagochtend ingeleid en word ik voor het eerst tante.
Kei leuk maar ook wel erg confronterend want  wil zelf ook zooooooooo graag!!!!

Veel succes met wachten en de verbouwing!

Liefs Fem(mi)

Terug
Bovenaan