Hoe gaat het met jullie allemaal,

Hallo Damens van de mei groep

Hoe gaat het met jullie zwangerschap.
Met die van mij gaat het erg goed. Heerlijk gevoel dat het nu begint met trappen

Volgende week begin ik lekker met de kamer inrichten heerlijk.

hoe gaat het bij jullie allemaal

Druk druk druk.

We hebben al een kleintje van 1,5 jaar en die houd ons goed bezig.

Dan mijn werk....even in spanning of me contract 2 maanden verlengt wordt, anders ga ik per 1 februari de ww in (met alle financiele consequenties)

Door het tijdgebrek schiet de verbouwing niet op. We moesten de kelder opknappen. Deze is al een tijdje klaar maar de afwerking (behangen en inrichten) moet nog steeds gebeuren. Hier moet namelijk mijn nagelstudio komen.
Waar de nagelstudio nu is, moet de nieuwe kamer van ons zoontje komen. En dan kan de babykamer voor de baby gemaakt worden. Maar er moet nog zó veel gebeuren en het schiet echt niet op.

Buiten dat alles gaat het redelijk met de zwangerschap.
Ik moet we tot het einde aan de laxceermiddelen. want ben 2x meer zeer veel pijn in het ziekenhuis geweest (verstopping) en dat wil ik niet nog eens meemaken.
De baby trap goed. Vooral als je ligt en net wil gaan slapen. Ik weet nog hoe ik me in het begin wat zorgen maakte, dat ik de baby niet goed voelde...nou dat trek ik nu in. Ze trapt goed en nu al pijn pijnlijk. Mijn man heeft haar die weekend eindelijk gevoeld. Ze trapte zo goed dat hij het voelde. Nu zie ik af en toe de buik echt bewegen. Super dus.
De rest gaat wel. De hele zwangerschap is niet zo geweldig....altijd wel iets wat niet goed is....maar onder de omstandigheden gaat het goed.

Schijnbaar doe mijn hormonen goed zijn werk, tenminsten aan de reacties op hyves te horen. gek genoeg realiseer is steeds meer wat ik heb en hoe gelukkig ik ben. Zodra ik zo iets op mijn hyves schrijf krijg ik van die leuke reacties terug. Maar ondanks de probleempjes en zo, ben ik super gelukkig.
Behalve op dit moment : buikgriep. Eergisteren de hele nacht overgegeven. Zelf naar de nightcare gegaan. Ik bleef overgeven terwijl er niks in mijn maag zat. Maar ben nu langzaam aan de beterende hand. Gisteren uitgerust en kippensoep. Nu alleen pijn aan rug, nek, en zij van het liggen. Met zo'n buik moet je niet de hele dag gaan liggen, dat is niet goed voor de gewrichten.

Nou dat was het zo'n beetje

Hoegaat het bij de rest ???

Hallo leuk om te horen!! Hier gaat ook alles super en de kleine begint ook goed te trappelen en te bewegen SUPER gevoel!!! Ben nu 22 weken en heb maar heel weinig kwaaltjes gelukkig haha
Wij hebben ook al alles moeten alleen nog kamertje verven enz.maar we hebben nog effe de kamer word begin maart geleverd dan lekker tutten op de babykamer heerlijk Gaat toch best snel allemaal Helemaal happy zijn hihih

Heerlijk he die voorbereidingen!
Snap het wel Jeanine, kan best wat stress geven: helemaal als je zelf niet zo veel fut hebt en er dan nog zo veel moet gebeuren! Knijp je ogen dan maar lekker even dicht. Ik ben van alles van stof aan het maken, leuke dingetjes, kamertje is al wel geverfd maar de meubels gaat mn man nog maken en er moet gewoon nog zo veel in huis gebeuren.... maar ja tis wel waar wat cindy zegt: we hebbe nog effe!
Geniet van het bewegen van je kindje! Het is zo heerlijk. Soms als ik me een beetje depri voel, she/he cheers me totally up! ;-) En nou hoorden we net dat een vriend van mijn man hun kindje verloren heeft, 7mnd en verstrengeld geraakt, vreselijk om het dan te moeten baren!
En doen jullie een wiegje op jullie kamer in het begin???
Succes allemaal!

hey..

hier gaat het geweldig! een beetje te goed (op last van mn heupen na..)

baby kamer is geschilderd en moet alleen nog afgewerkt worden.. en over 2 weken beginnen we hier nog met een joekel van een verbouwing.. dr komt 2,5 meter bij het hele huis aan.. met een beetje geluk is het zo goed als klaar als de kleine komt.. mja casco klaar.. dus zit in de troep na de bevalling..tis nie anders..

ben nu bijna 25 weken.. en de kleine draait en schopt en laat zich wel merken zeg ma! omdat ik al een kleintje heb van 10 maanden gaat deze zwangerschap wel erg snel! en als deze kleine net zo snel is als zn grote broer dan hebben we over 13 weken weer n klein hummeltje..spannend!!!

liefs!

nee helaas geen wiegje op de kamer.....maar meer uit ruimte gebrek. past gewoon niet. Mijn buurvrouwtje had dat wel. Super..lijkt me.
Bij de eerste hebben we altijd de babyfoon op het nachtkastje gehad (op het hardst). ik wilde elk zuchtje kunnen horen. Toe hij ziek werd heb ik hem bij ons in bed gepakt. Tussen ons in op een aankleedkussen. Zo kon hij niet gaan rollen en wij niet op hem gaan liggen. Wes super. Alleen het afleren en trug zijn eigen bed in ging wat moeizamer.

Hallo Allemaal,
Leuk die reacties zo allemaal te lezen.
Ik zelf kies er ook niet voor om de wieg op de slaapkamer neer te zetten.
Ik heb er geen plaats maar op dit moment hoeft het gevoels matig ook nog niet moet ik zeggen.
Misschien dat ik daar wel in verander als het zo ver is. Het wordt voor ons de eerste dus dat is allemaal nog spannend.

Gisteren is mijn vriendin geweest want zij tekent onze geboorte kaart dus lekker kunnen tutten op de proef moddelen.
Want ik ben wel een type die alles op tijd klaar moet hebben.
Dan heb ik rust.
Maar nu moet ik nog even studeren voor een zwaar examen voor vrijdag en dan kan ik lekker ook dingen gaan breien of met stof dingen maken. Heerlijk vindt ik dat het liefst had ik het nu al gedaan maar dan zak ik zeker voor mijn examen.

groetjes maaike

hallo,,

Hier gaat ook alles goed...
ben nu 22 weken..
ik heb nog 2 kids waar ik me lekker mee bezig hou,, en de dagen dus zo voorbij vliegen...

Vandaag weer na de verloskundige geweest,baby groeit goed,weer na het hartje kunnen luisteren.
En nu de afspraken om de 3 weken...

Lekker he dat getrappel in je buik, en meestal wanneer je net dnekt zoooo ff lekker rustig zitten,en dan begint de babe hahahahaa...geeft me eigenlijk ook elke dag wel weer en goed gevoel van in de buik zit alles nog goed...

Kamertje,kinderwagen en de box komen begin maart, volgende maand beginnen we wel al de slaapkamers te verbouwen want de andere twee krijgen nu een stapelbed en die moeten dus na de "grote" slaapkamer verhuizen....

groetjessss

Terug
Bovenaan