hoe gaat het met jullie met werken??

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik ben benieuwd hoe jullie het momenteel maken op je werk.
ik ben zelf kapster van beroep en werk in een erg drukke salon en sta de hele dag op mijn benen,.
zowiezo geen vaste pauze.dus eten en zitten moet als t even uit komt.
ik ben nu 23 wkn zwanger en merk dat dit me te zwaar gaat worden, ik ben totaal geen klager , maar ben toch benieuwd hoe jullie dit momenteel ervaren..
liefs

hallo,
Ik zou even je cao erop nakijken, want in principe heb je recht op meer pauze tijdens je zwangerschap. Eten en drinken wanneer het kan? Dan ben ik blij dat ik jouw beroep niet heb. Bij mij op het werk zitten we vast aan vaste lunchtijden, maar daar heb ik me niets van aangetrokken. Ik heb ook gezegd dat ik eet als ik honger heb. Ik hou me aan mijn werktijden en weet dat ik me op mijn cao kan beroepen. Dit zal ik ook niet laten als er klachten mochten zijn. Ik zit en sta afwisselend in mijn werk en heb sinds week 14 (ben nu 24 weken) last van mijn bekken. Vooral op lange dagen tegen het eind van de week weet ik soms niet meer hoe ik moet zitten of staan van de pijn. Voor de rest heb ik niets te klagen. Ik voel me goed, fit en vol energie.
succes

hoi,

ik ben nog maar 6 weken zwanger van de tweede dus weet niet precies hoe het straks gaat. Maar bij de 1e heb ik tot 34 weken gewerkt in de keuken van een instelling.Ik werkte al wel part-time 20 uur per week.Maar de laatste loodjes waren wel zwaar ja vooral omdat ik veel ischeas achtige klachten had. Je gaat toch wel gewoon door denk ik. Ik moet nog zien hoe het straks gaat ben benieuwd

veel succes met je zwangerschap en het werk, als je haar maar goed zit toch!!!! haha

gr baby 24

Terug
Bovenaan