Hoe gaat het met jullie misselijkheid??

Hi Meiden,

De eerste 12 weken was ik niet bijzonder misselijk, wel wat, maar goed te doen. Sinds een week komt de misselijkheid echter in behoorlijke mate terug, geef elke dag wel een keer over en voel me de hele dag niet lekker en  heb maar weinig energie.

Herkennen jullie dit?? Ben nu 17 weken zwanger, dus had gehoopt dat mijn energiepeil wel weer wat zou gaan stijgen deze periode....

Het geeft niks, maar wilde ff weten of er meer zijn die zich niet, zoals je overal leest, "superfit" voelen...

Enneh voelen julie de baby al??

liefs Mick

Hoi,

Ik heb gelukkig geen last meer van misselijkheid sinds deze week. Ik hoop niet dat het net als bij jou terug gaat komen....
En moe ben ik wel, maar veel slapen helpt redelijk.

groetjes Mariska

Hoi.

Ik ben niet echt misselijk maar ik kan nog steeds slecht eten . en dan vooral groente en warm eten. Ik was altijd dol op groente maar na een paar happen begin ik echt te kokhalzen en houd ik het voor gezien.
Ik ben nog steeds aan het afvallen. De gyn. vond het nog geen probleem zolang ik maar wel voldoende blijf drinken.

Ik heb de baby nog niet gevoeld. Ik dacht het een paar dagen geleden maar dat is weer over.

Groetjes Minke (15 wkn+4dgn)

Hier helaas ook nog misselijk. Bij Joris was ik tot 16 weken misselijk. Vandaag ben ik 16 weken maar ik zie het nog niet ophouden binnenkort. Lijkt alleen maar erger te worden. Ik probeer heel rustig aan te doen en goe naar mn lichaam te luisteren.

Ik heb t kleintje al wel gevoeld. Met 14,5 week (en de placenta aan  de voorkant!  

Hoi meiden,

ik heb gelukkig weinig last gehad van misselijkheid..
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik me al veel energieker voel, wel minder moe dan in het begin.

Soms lijkt het alsof ik iets voel, maar nog lang niet duidelijk genoeg.

15 wkn +3 dagen

Terug
Bovenaan