Hoe gaat het met jullie?

Ik zie dat er nog weinig gepost wordt hier. Iederen is het ene beetje zat denk ik. Vooral de 'oude garde': ydnew, sparkle, hummer en de andere langmeeschrijvers, zie ik hier nauwelijks meer. Maar helaas ook geen goed nieuws gezien (ik kijk toch regelmatig met gespannen verwachtingen). Meiden, hoe gaat het met jullie? Houden jullie het nog vol dat wachten, de onmacht en de behandelingen?

Veel sterkte en ik hoop dat jullie in ieder geval een beetje van de lente kunnen genieten. Ik denk regelmatig aan jullie en leef (/lees) met jullie mee, ondanks mijn eigen zwangerschap. Liefs Wenser

Hoi Wenser

Hier weer een keer een berichtje, heb onbewust eigenlijk een beetje afstand genomen, het is lente nu dus veel andere dingen te doen en ook goed om er neit teveel mee bezig te zijn.
We zouden eigenlijk deze week iui4 krijgen, maar op de een of andere manier heb ik afgelopen weekend 2 keer een eisprong gehad, zonder dat ze dat verwacht hadden, ben nl vrijdag naar gyn geweest, 1 eitje van 13 en 1 van 15mm zondag geweest 1tje was weg en die andere zat nog maar op 17, maandag weer terug en toen was die gesprongen, dus helaas deze keer geen iui, maar misschien is het wel zelf gelukt wat we hebben 2 keer seks gehad. Ben wel puregon aan het spuiten, is niet zon pretje, maar heb er gelukkig neit zoveel bijwerkingen van als de clomid, kom er wel van aan en dat terwijl je wilt lijnen, maar ja zwanger worden gaat nu even voor.
Nu gaan we volgende week vrijdag lekker op vakantie naar Spanje, dus we zien wel wat er komen gaat, ik moet daar ongi worden. Maar heb voor mezelf al gezegd dat het met iui niet gaat lukken, en met ivf wel, dus dat is al een zorg minder. Maar we hopen dat ik ongelijk heb. Onze gyn vind het nu , jaja eindelijk is ze zover, dat het wel eens mag komen, het duurt wel te lang.

Dit was wat er de afgelopen maand is gebeurd, maar hoe is het met jou??
Hoever ben je nu??

Gr en alvast voor morgen een zonnige donderdag.

Wendy

Hoi Wenser

Hier weer een keer een berichtje, heb onbewust eigenlijk een beetje afstand genomen, het is lente nu dus veel andere dingen te doen en ook goed om er neit teveel mee bezig te zijn.
We zouden eigenlijk deze week iui4 krijgen, maar op de een of andere manier heb ik afgelopen weekend 2 keer een eisprong gehad, zonder dat ze dat verwacht hadden, ben nl vrijdag naar gyn geweest, 1 eitje van 13 en 1 van 15mm zondag geweest 1tje was weg en die andere zat nog maar op 17, maandag weer terug en toen was die gesprongen, dus helaas deze keer geen iui, maar misschien is het wel zelf gelukt wat we hebben 2 keer seks gehad. Ben wel puregon aan het spuiten, is niet zon pretje, maar heb er gelukkig neit zoveel bijwerkingen van als de clomid, kom er wel van aan en dat terwijl je wilt lijnen, maar ja zwanger worden gaat nu even voor.
Nu gaan we volgende week vrijdag lekker op vakantie naar Spanje, dus we zien wel wat er komen gaat, ik moet daar ongi worden. Maar heb voor mezelf al gezegd dat het met iui niet gaat lukken, en met ivf wel, dus dat is al een zorg minder. Maar we hopen dat ik ongelijk heb. Onze gyn vind het nu , jaja eindelijk is ze zover, dat het wel eens mag komen, het duurt wel te lang.

Dit was wat er de afgelopen maand is gebeurd, maar hoe is het met jou??
Hoever ben je nu??

Gr en alvast voor morgen een zonnige donderdag.

Wendy

Hi Wenser!

Wat lief dat je weer aan ons denkt...Ik heb me sinds ons laatste gesprek met onze arts ook even terug getrokken, check deze site nog wel regelmatig, maar er komt niet echt veel nieuws op en de meeste meiden ken ik al niet zo goed...

Wij hebben nu echt ff n rustperiode genomen, om op adem te komen en te bedenken wat we nu echt precies willen gaan doen. En dat voelt eigenlijk heel goed.
Ben nu druk met voorbereidingen voor mn familie die komt.. Zie ik erg naar uit...! Hopelijk kan ik zo even mn gedachten verzetten!

Hoe gaat het nu met jou? je bent nu zeker al ruim over de helft? Voel je je goed, en kun je er goed van genieten?

Nou het beste!
veel liefs, Sparkle

Hoi meiden
Wendy: wat bijzonder, dat verhaal van je eisprongen. Belan, maar wie weet inderdaad. Fijn dat de gyn ein-de-lijk ook overtuigd is van verdere stappen. Je wacht nu al zooooooo lang. Wij liepen redelijk gelijk weet ik nog, hoewel ik je inhaalde met die korte cycli van mij.... Heerlijk op vakantie. Is het mooi weer in Spanje? Hier wordt t slecht en ook in Frankrijk, waar wij deze week heen gaan. Balen. Maar een lekker boek mee, en dan moet he goedkomen.

Sparkle: ik snap dat je je even teruggetrokken hebt. Het is ook niet niks, al die teleurstellingen en de keuze waar jullie voor staan ivm de embryo's. Hopelijk kan je familie je inderdaad opfleuren, gezllig hoor. Ik ben ook dol op mijn familie. Wij gaan ook met zijn allen weg volgende week, 8 volwassenen!

Ik ben inmiddels 31 weken en twee dagen. Alles gaat goed, op wat gebruikelijke klachten na:"lage bloeddruk& bleek ook bloedarmoede dus daardoor vermoeidheid.En helaas behoorlijk pijn in mijn rug. Maar ik heb het er voor over hoor, dus ik hoop dat jullie mij niet vinden klagen. Het wordt nu wel een beetje spannend!

Nou ik ga de laatste spullen inpakken en wens jullie een goede week.
Ik duim weer voor jullie natuurlijk!
Liefs Wenser

Hoi meiden
Wendy: wat bijzonder, dat verhaal van je eisprongen. Belan, maar wie weet inderdaad. Fijn dat de gyn ein-de-lijk ook overtuigd is van verdere stappen. Je wacht nu al zooooooo lang. Wij liepen redelijk gelijk weet ik nog, hoewel ik je inhaalde met die korte cycli van mij.... Heerlijk op vakantie. Is het mooi weer in Spanje? Hier wordt t slecht en ook in Frankrijk, waar wij deze week heen gaan. Balen. Maar een lekker boek mee, en dan moet he goedkomen.

Sparkle: ik snap dat je je even teruggetrokken hebt. Het is ook niet niks, al die teleurstellingen en de keuze waar jullie voor staan ivm de embryo's. Hopelijk kan je familie je inderdaad opfleuren, gezllig hoor. Ik ben ook dol op mijn familie. Wij gaan ook met zijn allen weg volgende week, 8 volwassenen!

Ik ben inmiddels 31 weken en twee dagen. Alles gaat goed, op wat gebruikelijke klachten na:"lage bloeddruk& bleek ook bloedarmoede dus daardoor vermoeidheid.En helaas behoorlijk pijn in mijn rug. Maar ik heb het er voor over hoor, dus ik hoop dat jullie mij niet vinden klagen. Het wordt nu wel een beetje spannend!

Nou ik ga de laatste spullen inpakken en wens jullie een goede week.
Ik duim weer voor jullie natuurlijk!
Liefs Wenser

Hoi Wenser,

ik zit te wachten op mijn ongi eind deze week....maar t lijkt erop dat ik zwanger ben?? Na ja, eerst maar even afwachten...2 maanden geleden toch weer een miskraam gehad, dus durf niet meteen te hopen hoor!! Zijn wel even gestopt met het ziekenhuis omdat ik 2 maanden geleden spontaan zwanger was....dus even geen zin in die stress....

Jeetje, jij schiet alweer aardig op! Nog maar 9 weken, je bent aan het aftellen!! Fijne vakantie..

groetjes Yosha

Terug
Bovenaan