hoe gaat het met jullie?

hoi dames,

even nieuwsgierig na hoe het met jullie gaat.
hier gaat het steeds beter. duizeligheid is eigenlijk bijna helemaal over.
wel nog last van mijn stuitje als ik veel doe of lang blijf zitten/liggen in 1 houding.
nu zijn we druk bezig om 1 kamer helemaal leeg te halen zodat onze oudste dochter daar straks kan gaan liggen.
wat een rotzooi bewaar je allemaal zeg als je daar de ruimte voor hebt :)

Hahahaha ook wij zijn hier begonnen met ruimen! De zolder moet geruimd om daar wat spullen op te kunnen slaan uit de babykamer-to-be. De zolder lag nog helemaal vol met kleren van onze dochter, nu we een mannetje krijgen kan het meeste daarvan wel weg. Wat eerste kleertjes die neutraal zijn uitzoeken en de rest naar een goed doel.
Met mij gaat het goed, alleen al heel veel problemen met mijn bekken. Ik ben al redelijk zwaar en dat merk ik goed. Ik krijg nu iedere 4 weken een groeiecho om in de gaten te houden dat ons mannetje niet weer zo groot wordt als onze dochter was. Als ie dreigt te groot te worden, gaan we eerder bevallen en wordt ik dus een maart-mama. Maar tot die tijd blijf ik lekker hier :)
Greetz Esz

Hey,

Hier gaat ook alles goed. De misselijkheid is over en de ergste moeheid ook gelukkig. Vanavond krijgen we een echo om te kijken wat het wordt. Ik ben zo benieuwd, haha.

Hier zijn we ook aan het ruimen. Op zolder word een kamertje gemaakt, zodat de babykamer leeggehaald kan worden. Gelukkig heb ik al een heleboel geruimd en schieten we al aardig op. Zo leuk allemaal weer, haha.

Hoi,

met mij gaat het ook prima. Gelukkig geen kwaaltjes en de buik begint (eindelijk) wat te groeien.
Volgende week dinsdag hebben we de 20 weken echo.
Wij willen niet weten wat het wordt... zijn wel ook al een beetje bezig met opruimen van een kamertje en een lijstje aan het maken met wat we allemaal willen of moeten regelen.

Succes allemaal met opruimen ;) en inruimen :)

Hoi,

hier gaat het ook lekker. Soms nog een beetje last van duizeligheid (door een te lage bloeddruk), maar ik heb m'n dropjes altijd bij me. En verder begint m'n rug nu vervelend te doen. Niet te veel tillen (en zeker geen peuter van bijna 13 kilo) dan gaat het wel goed.
Onze babykamer is al af :$, dochter was al verhuisd naar een grotere kamer, dus oude spulletjes weer teruggezet in de babykamer, nieuwe kast gekocht en erbij gezet en klaar...
Schoonmoeder heeft weer een mooi schilderij gemaakt, dus wij zijn er helemaal klaar voor.

Hoi

Wij zijn druk bezig met een verbouwing om een extra kamer te maken maar dat schiet al wel op.
Gelukkig is de misselijkheid weg maar mijn buik begint nu lastig te worden. Hebben jullie er ook last van als of je voor de eerste keer 50 sit up's hebt gedaan. Een vermoeide buik. Hebben jullie daar ervaring mee?
Groetjes

Ik voel me eigenlijk ook hartstikke goed! Ben totaal niet meer moe, heb juist veel energie! Wij zijn nog totaal niet bezig met ruimen en dergelijke...
Deze zwangerschap is een cadeautje, en hebben geen kamer over. De baby gaat de eerste tijd bij ons op zolder (onze slaapkamer) en daarna OF bij mijn zoontje, OF bij mijn dochter op de kamer...het zijn wel grote kamers, dus dat is geen probleem

Hoi
Hier gelukkig de misselijkheid weer over,wel last van mijn bekken,daar ga ik voor naar een fysiotherapeut speciaal voor zwangeren.
Hier ook al aan het uitruimen en plaats maken.
Het was een rommelkamertje en wordt nu een babykamer.De kleine slaapt wel de eerste tijd lekker bij ons op de kamer in een wiegje.

Terug
Bovenaan