hoe gaat het met jullie??

hee meiden,

hoe gaat het met jullie? ik zat in februari even bij de september mama's! had paar posi testen en paar negatieve testen! bleek wel zwanger maar een vroege miskraam te hebben gehad! dus ben blij dat me lichaam me niet voor de gek heeft gehoudenZit nu in ronde 5 en hopelijk niet ronde 6 in! volgende week NOD!spannend weer!
Genoeg over mij!
Hoe gaat het met jullie? al bijna 20 week echo's gehad? hoop dat alles goed gaat! en hou jullie beetje in de gaten!
Liefs

Hey meid!
Nou dat is geheel wederzijds hoor. Ik hou je nogsteeds in de gaten :)
Ik hoop zo dat je niet langer meer hoeft te wachten. Hou is het nou met je? Heb je alles een plekje kunnen geven voor zover dat al mogelijk is?
Liefs!

hee,
leuk je weer eens te spreken ;-) hoe gaat ie met je? en lekkere dikke buik..?
ja het gaat aardig goed met me...al zeg ik het zelf!heftige tijd geweest maar heb het een goed plekje kunnen geven idd! Dit mooie weer doet ook wonderen! en me lieve dochter en man natuurlijk haha
Ik hoop ook dat het nu raak is, voor het eerst ovu testen gebruikt omdat ik onregelmatig was!we zullen wel zien!
liefsss

Leuk zeg, dat je toch alle moed hebt om te vragen hoe het met ons gaat terwijl je zelf de ongelukkige was... Hier gaat het lekker, buik groeit als kool. Niet normaal zo hard als het gaat, net als de tijd! Gisteren de 20 weken echo gehad en alles is top, dus de tijd van het echte genieten is voor ons wel aangebroken inmiddels (daarvoor voelden we toch nog altijd enige onzekerheid). Hopelijk is het bij jullie snel weer raak, ik weet zeker dat het jullie gegund is. Maar geduld hebben is moeilijk, ook ik weet daar wel wat van en we zijn echt niet de enigen... Jullie tijd komt nog, en hopelijk zsm!
Ook liefs hier vandaan!

He neomi wat leuk! jammer dat je nog niet bent aangesloten bij een andere club maar duimen voor deze maand. Heftig kan ik me goed voorstellen, ik was er de eerste maanden erna ook echt nog niet aan toe, emoties gaan alle kanten op....

leuk dat je fff komt spieken, hier groeit het gestaag, voel nog niets trappelen, maar dat komt vast nog wel
volgende week 20 weken dus een echo, spannend

ik ga voor je duimen!!!

liefs

Terug
Bovenaan