Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het steeds beter. Na 3wk thuis zitten ben ik deze week weer halve dgn aan het werk. Vanaf volgende week ga ik naar huis als the kids ook naar huis gaan (werk op een school).
Ik ben nu 11wk&1dag.
Ik gebruik nog steeds medicatie. Ben nog veel misselijk&geef nog over. Gelukkig minder! :)

Nog even & dan wordt als het goed is m'n misselijk minder! :) Kijk er nu al naar uit!

Verder gaat het met de kleine super!
M'n buik begint al aardig vorm te krijgen! Bij jullie ook?

x

hoi hoi,

Hier begint het ook al aardig te groeien, Ik heb sinds 2 weken ook het gevoel dat ik de kleine al voel bewegen (alleen sávonds als ik in bed lig en mijn handen op mijn buik leg, dan voel ik binnenin kleine plopjes die ik in mijn 1ste zwangerschap pas met 19 weken voelde). Heel raar want ben pas zondag 12 weken zwanger maar weet zeker dat het de kleine is.
Verder ben ik heel erg moe, maar hoop dat dit snel over is.
Tijdens de laatste 2 maanden van mijn 1ste zwangerschap heb ik heel veel pijn aan de rechterkant van mijn bekken gehad, helaas heb ik vroeg in deze zwangerschap al een weekje flink pijn aan die kant gehad en vandaag was het weer zover. Zon zeurende pijn rechts, trekt door naar mijn been, dat is niet zo fijn met een staand beroep haha... Nu maar hopen dat dit geen voorbode is voor het verloop van de zwangerschap want dan krijg ik het nog flink te voorduren aangezien er een verhuizing aan zit te komen en ik ook nog de zorg voor mijn zoontje heb. Maar goed laten we daar maar niet vanuit gaan, ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Groetjes Do

Hier alles ok. Wel snel moe, nog wat misselijk en nul komma nul conditie. (ben na 1 trap oplopen al een soort hijgend hert!) hopelijk wordt het snel allemaal wat minder, nu 12wk+4. Buik neemt al een aardige vorm aan (beetje boel... Dat belooft nog wat....)

Bij mij nog helemaal niets te zien. Maar is ook de eerste en bijna 11 weken dus dat is ook niet zo gek. De vermoeidheid wordt bij mij al wel een stuk minder. lag een paar weken geleden elke dag om half negen al in bed maar nu gaat het stukken beter. Misselijkheid is iets erger geworden. Volgende week donderdag echo nr 2. Erg spannend!

Hey, hier ook veel moe, buik begint ook al vorm te krijgen. Gisteren een goede echo gehad, en we hebben een week kado gekregen.. :) Ben nu dus al 13+2 ipv 12 weken.. Als ik te veel of te weinig eet word ik misselijk, gelukkig geen ochtend misselijkheid wat ik bij mijn vorige zwangerschap heel erg had.
Succes iedereen!
Liefs

Ja hier ook alles goed, begint het wel al te zien.
Morgen 13 weken , vanmorgen nekplooimeting gehad alles goed!
Misselijkheid eigenlijk niet maar wel sneller moe maar dat word langzaam ook minder maar evengoed nog wel op tijd naar bed maar dat vind ik eigenlijk ook wel lekker.
Iedereen een fijn weekend!

Hoi,

Nou hier nog steeds weer flink misselijk en weer aan de medicijnen en mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid. Verder best veel moe maar verder gaat het goed. Ben nog maar 500 gram aangekomen dus dat is netjes ben nu de 14 weken gepasseerd!

Liefs RH

Terug
Bovenaan