Hoe gaat het met jullie

Hallo allemaal,

Ik was even benieuwd hoe het eigenlijk allemaal met jullie gaat. De meeste zullen nu de magische grens van 12 hebben gehaald. Zijn jullie nog erg misselijk, moe en futloos?
Ik ben alleen nog heel moe, de misselijkheid was bij mij met een week of 8 al over.
Ik merk dat ik vermoeider ben dan bij mijn eerste zwangerschap maar dat kan ook komen omdat ik druk ben met mijn zoontje.
Woensdag om 18.30 uur hebben wij de echo voor de nekplooimeting, ik ben er toch wel een beetje zenuwachtig voor ook al is de kans klein dat het niet goed is.

Groetjes Do

Hoi!

Ik ben nog steeds moe en futloos en misselijk. Het grappige is wel dat ik alleen door de weeks spuug en niet in het weekend dan blijft het bij kokhalzen. Ben nu als het goed is 10 wk en 2 d. Heb woensdag een termijn echo. Vind het wel erg spannend want 19 sept hadden we echo en 21 sept verloor ik oud bloed. Was maar 1 dagje en alleen bij het afvegen. Had geen krampen. Ziekenhuis zei dat het waarschijnlijk innestelbloeding was. Woensdag dus extra spannend.

Liefs

hoi,

Ik ben nu 11 weken en 2 dagen en voel me eigenlijk best goed!!! De vermoeidheid is eigenlijk zo goed als weg en ook de misselijkheid valt erg mee. Soms nog wat in vlagen maar hier is prima mee te leven.
12 oktober weeg naar de vk en horen we als het goed is weer de hartslag. Ik hoop ook wat langer als bij de echo want dat was zo kort dat ik er niet echt heb van kunnen genieten. Kan nu al niet wachten tot de 20 weken echo!!! We willen ook graag ook geslacht weten.

liefs

Hoi,

Ik ben de 14 weken al gepasseerd en nog steeds erg misselijk en moe dus dat schiet nog niet op. De kleine doet het goed heb thuis een doppler en luister 1 x in de week naar de kleine. Vrijdag naar de gyn kan ik weer kijken spannend.

Liefs RH

Ik ben nu 13wk+1 en op zich gaat het redelijk, wel moe en misselijk, maar vol te hpuden. Alleen.... Nu zit ik ziek thuis met een buikvirus, da's niet tof, voel me erg beroerd (wat is spugen toch altijd weer smerig, jakkes!)
Nou ja, hopelijk herstelt 't gauw, want hier is echt niks aan!

Ik ben alleen misselijk geweest bij vieze dingen(luiers verschonen) en tandenpoetsen en dat heb ik nog steeds. Moe ben ik maar hoogstends 2 weken geweest. Ik ben wel veel verkouden, mn jongste neemt vanalles mee van het kdv.

Terug
Bovenaan