Hoe gaat het met jullie?

Wat een dag....
Merk dat het nu weer zwaarder wordt. Merken jullie dat ook? Had afgelopen weekend weer overgegeven& net weer...
Ik had het bij Feline ook op het einde.

Vandaag pittig dagje gehad op m'n werk. Werk in het speciaal onderwijs met gedragsproblemen. Toen een leerling boos was riep hij dat hij in m'n buik wilde raken. Ik liep weg richting directeur omdat ik hem weg wilde hebben gooit hij een kruk mijn kant op. Leerling niet meer in m'n klas geweest&laten nablijven. Gelukkig had hij enorme spijt&had ik het idee dat het nablijven invloed had.
Zo moest het effe kwijt ;-).
Hoe voelen jullie je? Ik zit weer aan de rennies jippie!
Liefs
Mieka

Pff pittige baan zeg! Lijkt me niet altijd even makkelijk. Overgeven heb ik gelukkig niet, wel heel erge maagzuur. Ook vaak snachts, met een rennie zakt het dan gelukkig wel een beetje. Verder gaat alles wel oke. Zit nu 10 weken thuis en moet er nog 8. Mis me werk best wel merk ik. Gister was me commandant er en ja dan hoor je natuurlijk alle verhalen van het werk ;).. Maar krijg er iets heeeeel moois voor terug. En daar doen we het voor. Hoop voor je dat die kids een beetje rustig blijven. Hoe lang moet je nog tot je verlof???

ook hier alles goed kan nu lekker rustig aan doen.. Merk wel dat ik weer onwijs moe ben.. Voel me soms een 80 jarige, ben niet vooruit te branden dan haha. Maar ah als dat alles is. Ik zie wel een beetje op tegen de bevalling weet totaal niet wat ik moet verwachtten. Maar we krijgen er natuurlijk wel iets heeel moois voor terug. Vocht vasthouden dat is iets van de laatste maand ofniet? heb er nu nog geen last van...

Medisch gezien gaat alles goed en op schema, maar mijn conditie wordt steeds slechter. Ik wordt oud roep ik dan wel eens tegen mn collega's, beter zelf grappen erover maken, dan ben ik ze een stap voor. Ben met mn 26 jaar ook 15 jaar jonger dan de rest.

Deze week valt het zelfs mn man echt op, bukken om de kinderen aan en uit te kleden, maar hulp nodig hebben om weer op te kunnen staan, het is niet makkelijk. 's Nachts er vaak uit, zelf plassen, huilende dochter, om half 6 spelend zoontje, uit mn bed komen gaat ook niet makkelijk meer. (Hoe deden die moeders van 10-20 kinderen dat vroeger, of die vissersvrouwen wiens man de hele week op zee zit?) Volgende week moet m'n echtgenoot weer een week weg voor zijn werk, dat zijn echt zware weken.

Nog 2,5 week werken, dan heb ik nog 6 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling, en ik heb alle 6 die weken nog wel nodig. Ik laat de kinderen in die tijd gewoon naar de creche gaan, dan heb ik een paar rustige en een paar drukke dagen.

Hier gaat het niet zo lekker. Ik krijg steeds meer last van mijn bekken, slaap slecht omdat ik niet om kan draaien van de pijn dus wordt steeds wakker. Omdat ik thuis zit (ww) kan ik wel rustigaan doen maar moet ondertussen wel gewoon blijven solliciteren en dat geeft mij toch wel een beetje stress stel je voor dat ik straks toch werk vind, (de kans is heel klein maar toch) Door de pijn in mijn bekken kan ik nu al zeggen dat ik niet echt in staat ben om te werken hahah nou ja afwachten gewoon maar en we zien het wel zal ik maar zeggen. Maandag mag ik weer naar de vk, dan zullen we zien of alles goed is.

Op zich gaat het best goed, controles bij vk zijn allemaal prima.
Maar het werken wordt steeds zwaarder. Eind van de werkweek heb ik nu pijn in bekken, zit niet meer lekker op de bank, harde buiken in bed. Gelukkig ben ik gezegend met een 3- jarige die nog graag een middagdut doet ( vaak wel anderhalf tot 2 uur) dus ik heb vanmiddag ook 2 uur geslapen. Dat doet wel goed. Als onze vent dat in mijn verlof ook blijft doen, wat over 2 weken ingaat, dan ben ik blij ( maar dat moet wel lukken, hij denkt dat hij een middagdut moet tot hij 4 is, en is nogal trouw met regeltjes ;) ( en wie ben ik om daar dan geen gebruik van te maken ;)

Met mij gaat het op zich prima, De kleine groeit goed volgens de VK is alles in orde en gaat alles precies volgens het boekje. Al moet ik wel zeggen dat ik als ik te veel doe in en om het het huis, ik best kortademig wordt en zo u en dat nog super last van mijn rug heb. Maar voor de rest mag ik absoluut niet klachen.

Hoi hier gaat t goed, ook al merk ik zelf ook dat t steeds zwaarder wordt.. Ben nu wel aan t aftellen tot mijn zwangerschapsverlof. Ik werk gelukkig aan de telefoon op een klantenservice dus t enige wat kan gebeuren is dat mensen schelden aan de telefoon, dat boeit me dus niet veel. Het is nu meer het regelen met mijn dochter van school halen en naar t werk fietsen. ik heb geen rijbewijs dus daaraan merk ik t goed.

Verder zit ik ook aan de rennies, wondermiddel en slaap ik ook niet denderend maar ja dat is al mijn hele zwangerschap, omdat ik niet op mijn buik kan slapen whahaha

Terug
Bovenaan