Hoe gaat het met jullie?

He meiden.
Ik vraag mij af hoe het met jullie gaat.

Hier alles goed. Merk wel af&toe harde buiken enne misselijkheid komt weer op. Dat had ik ook bij de eerste ;) oja ook maagzuur jummie :)
Verder mag ik niet klagen. Laatste loodjes zijn nu begonnen. Ik werk in het onderwijs en ben erg blij met weekje vrij nu. Druk bezig met Felines (dochter v bijna 2) kamer. Erg leuk! Begin maart wil ik haar in haar nieuwe kamertje hebben.
Met deze week erbij nog 3,5 week en dan begint mijn verlof al. Wat een heerlijk gevoel! Tijd gaat zo erg snel als je er een hebt rondlopen.

Wanneer gaan jullie met verlof? 14 mrt is mijn laatste dag (5wk van te voren)

xx

Ik ga volgende week maandag 27 februari met verlof.
Ben er aan toe ook. Merk dat mijn buik af en toe behoorlijk in de weg gaat zitten; zeker met de was ophangen. Dat doe ik nu nog boven op zolder en daar hangt zo'n droogrek over de reling als ik daar was op wil hangen dan moet ik eerst die buik op de reling leggen anders doet het pijn.
Verder gaat het goed alleen heb ik af en toe flink last van harde buiken.

Hoi,

Ik heb vandaag mijn eerste verlof dag!! Echt heerlijk!!!!!!!!!
was er ook wel erg aan toe, veel last van bekken dus dat is wel minder!
Wel lekker alle spulletjes aan het wassen en opruimen, heb geloof al een beetje last van nesteldrang haha. verder heb ik al een paar weken veel last van harde buiken en een zeurderig gevoel onder in mijn rug. donderdag weer naar de vk, ben benieuwd!

Mijn verlof begint aankomende vrijdag en kan echt niet wachten.
Heerlijk om straks wat langer in bed blijven liggen en alle kleertjes wassen en strijken en het huis nog een grote schoonmaakbeurt geven,
Succes nog met laatste loodjes en probeer ook beetje te genieten.

Ik mag nog 4 weken werken. Heb 5 weken verlof van te voren.
Ik merk wel dat het nu toch wel zwaar wordt. Ik werk in de gehandicaptenzorg op dagbesteding. En dan met de complexe doelgroep (agressie, autisme, enz)

Ik kijk ook erg uit naar het moment dat ik niet meer elke ochtend verplicht uit mijn bedje moet.
En me kan gerichte op de komst van de kleine.

Vanaf maandag begint mijn verlof, het wordt wel tijd.
Vandaag voor het eerst echte voorweeën gehad al om het kwartier voor 2 uur lang. Ben niet echt verontrust, was bij mn dochter ook zo, komt omdat de kids zo dicht op elkaar zitten. Zal ook wel door de drukte komen dus lekker rustig aan doen (al is het maar voor 2,5 dag per week, want de rest van de dagen zijn de kids ook thuis).

Ik voelde me zo goed dat ik het dit weekend nog waag om een weekendje met het gezin naar mn ouders te gaan (groningen->vlissingen). 'k Heb er zin in, thuis zitten kan ik nog lang genoeg.

As maandag laatste werkdag, nu nog een drukke week om alles af te ronden, over te dragen en op te ruimen (vooral dat laatste, mijn kantoor is een beetje een puinbak, wil dat de vervangster straks wel alles kan vinden (da's wel effe een minder punt van het overdragen, je moet alles nu wel echt op orde hebben)
Daarstraks met finn al traktaties gemaakt voor de laatste dag, roomsoesjes met roze en blauwe muisjes, zag er gezellig uit! ( 2 staan in de koelkast voor vanmiddag, want ze moeten natuurlijk wel door het testpannel worden gekeurd :)
Verder voelt het wel echt als de laatste loodjes, fysiek dan, snel moe, snel spierpijn of noet meer lekker kunnen zitten, maar dat hoort erbij. Nog minder dan 7-9 weken te gaan!

verlof is hier niet van toepassing (ben huisvrouw/thuisblijfmoeder)

maar ik voel me inprinciepe heel erg goed!
idd wel maagzuur maar lang leve de rennies!!! dan ben ik er echt binnen een minuut vanaf.
ook wel veel harde buiken als ik buiten loop of veel buk en omdat mn baarmoeder zo laag ligt voelt het net alsof die kleine letterlijk tegen mn kruis aanzit. soms erg pijnpijk.

maar mij hoor je echt niet klagen. vergeleken met mn andere zwangerschappen is dit echt een eitje!
geen bekkeninstabiliteit! ppfff daar ben ik zo blij mee!

ben vandaag alweer 33 weken. voor t eerst in een zwangerschap dat ik zeg dat het echt snel is gegaan allemaal!

kinderkamer is behangen en geverfd en de vloer ligt er al in. als mijn kamer af is (in de loop der week) kunnen wij daarheen verhuizen (wij slapen nu in de baby kamer) en de meubels in de kinderkamer komen. dan alles wegwassen en vouwen en dan ben ik er klaar voor :D

liefs, do

Terug
Bovenaan