Hoe gaat het met jullie?

He meiden
Ik ben nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
Hoe gaat het met de mama's?
&hoe gaat het met de zwangere?

Ik ben inmiddels ruim 3wk moeder v 2de meid. Voeden gaat super. Ze heeft al regeldgn gehad &die waren best wel pittig.
Meiden samen gaat ook top

Met mij mentaal met up's&downs. Slaap op m'n top 5 uur per nacht. Probeer tussendoor rust te pakken.
Liep eerste wk hard v stapel. Merk nu lichamelijk dat het niet zo verstandig was.
Heb buikpijn boven m'n navel&nog last v knip.
Herkennen jullie dit? Af&toe duizelig en zware bovenbenen soms nog rusteloos.
&heb nog last v kraamtranen&frustratie omdat ik mij lichamelijk niet altijd top voel.
Ik moet van mijzelf weer vanalles en vind het moeilijk om rust te pakken.

Ik heb nog een meid v 2 en ik wil ook met haar nog leuke dingen doen dat voelt dubbel omdat ik het soms lichamelijk zwaar heb. Herkenbaar?
Verder kan ik gelukkig enorm genieten v m'n 2 meiden en m'n man als ik ze samen zie.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
xxx

hey hier gaat het ook wel goed. die slapenloze nachten hakken er alleen wel in. maar zolang ons meisje het goed doet is het niet erg. Zijn nog altijd aan het leren en ontdekken.het was makkelijk geweest als ze meteen konden praten ;-) Maar het zou allemaal wel goed komen. heerlijk he om je grote liefdes zo samen te zien!!
doe rustig aan je lichaam heeft gewoon tijd nodig om te herstellen.

Hier een nog wachtende zwangere. Het gaat opzich heel goed, maar ik ben het wel behoorlijk zat. Van mij mag hij/zij wel komen. Je verhaal komt me wel bekend voor van bij mijn eerste. Het is in het begin gewoon echt een achtbaan waar je in zit.

Hallo, ook hier gaat het goed, morgen is Viènna 1 week oud. Ze drinkt goed uit de borst en komt alweer aan, morgen mogen we voor t eerst wandelen, hier kijk ik wel erg naar uit. Ik heb het geluk dat ik niet ben ingeknipt of ingescheurd dus voel me zelf ook erg goed. De nachten zijn de eerste paar nachten wel pittig geweest. Nu sinds twee nachten slaapt ze wel goed, ze wil alleen niet in dr eigen bedje slapen, maar als ik haar naast me leg slaapt ze goed.

Met het bezoek plannen wij het ook rustig, gelukkig niet elke dag bezoek en dat proberen we ook zo te houden , we hebben hele fijne kraamhulp ook dat vind ik echt wel schelen..

xx

Hoi!

Ondertussen is Liam alweer 5 dagen oud,
en ik moet eerlijk toegeven dat de eerste dagen mij behoorlijk zwaar vielen, Liam huilt erg veel en heeft veel last van krampen.. Hij heeft gister zo'n 7 uur gehuild in totaal.. Ook had ik wat last van opstarten met de borstvoeding, hij is een luie drinker en moet erg gestimuleerd worden om goed door te drinken. Ik vind het ook erg lastig om hem te laten huilen, wordt daar erg onzeker van en ben bang dat ik iets niet goed doe. Heb vannacht voor de eerste keer zo'n 5 uur geslapen, en werd vanmorgen wel als herboren wakker moet ik zeggen, Liam had vandaag ook een goede dag, hij heeft lekker bijgeslapen en is in 3 dagen al 160 gram aangekomen, nog 125 gram en meneer zit alweer op zijn geboortegewicht.. Lastig vind ik ook om genoeg te rusten, ik heb heel erg het gevoel dat ik van alles en nog wat doen moet, en dat ik geen tijd heb om te rusten.. Vandaag wel anderhalf uur geslapen rond de klok van 6.. Gelukkig is Liam wel een prachtig mooi mannetje om te zien, en heb ik een super kraam hulp en een super man, en ik weet ook dat dit maar tijdelijk is, nog een paar weekjes en dan is alles op de regel, dat brengt voor ons allen weer veel meer rust:).

Liefs.

Terug
Bovenaan