He meiden
Ik ben nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
Hoe gaat het met de mama's?
&hoe gaat het met de zwangere?
Ik ben inmiddels ruim 3wk moeder v 2de meid. Voeden gaat super. Ze heeft al regeldgn gehad &die waren best wel pittig.
Meiden samen gaat ook top
Met mij mentaal met up's&downs. Slaap op m'n top 5 uur per nacht. Probeer tussendoor rust te pakken.
Liep eerste wk hard v stapel. Merk nu lichamelijk dat het niet zo verstandig was.
Heb buikpijn boven m'n navel&nog last v knip.
Herkennen jullie dit? Af&toe duizelig en zware bovenbenen soms nog rusteloos.
&heb nog last v kraamtranen&frustratie omdat ik mij lichamelijk niet altijd top voel.
Ik moet van mijzelf weer vanalles en vind het moeilijk om rust te pakken.
Ik heb nog een meid v 2 en ik wil ook met haar nog leuke dingen doen dat voelt dubbel omdat ik het soms lichamelijk zwaar heb. Herkenbaar?
Verder kan ik gelukkig enorm genieten v m'n 2 meiden en m'n man als ik ze samen zie.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
xxx
Ik ben nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
Hoe gaat het met de mama's?
&hoe gaat het met de zwangere?
Ik ben inmiddels ruim 3wk moeder v 2de meid. Voeden gaat super. Ze heeft al regeldgn gehad &die waren best wel pittig.
Meiden samen gaat ook top
Met mij mentaal met up's&downs. Slaap op m'n top 5 uur per nacht. Probeer tussendoor rust te pakken.
Liep eerste wk hard v stapel. Merk nu lichamelijk dat het niet zo verstandig was.
Heb buikpijn boven m'n navel&nog last v knip.
Herkennen jullie dit? Af&toe duizelig en zware bovenbenen soms nog rusteloos.
&heb nog last v kraamtranen&frustratie omdat ik mij lichamelijk niet altijd top voel.
Ik moet van mijzelf weer vanalles en vind het moeilijk om rust te pakken.
Ik heb nog een meid v 2 en ik wil ook met haar nog leuke dingen doen dat voelt dubbel omdat ik het soms lichamelijk zwaar heb. Herkenbaar?
Verder kan ik gelukkig enorm genieten v m'n 2 meiden en m'n man als ik ze samen zie.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
xxx